7 תשובות
ברור שזה בסדר. בסדר בכל גיל. ועדיף להתחיל טיפוח שגם יעלים אותם וגם ישמור על העור שלך יפה כל החיים
זה ממש בסדר
תלוי מה מרחת. באמת לצערי זה קצת ניסוי וטעייה (וידע) כי יש הרבה דברים ממש לא טובים שנמכרים, אבל בסוף זה מועיל
את צריכה לראות קוסמטיקאית..
שתאבחן לך סוג עור ומוצרים מתאימים, ולגבי הצלקות זה כבר רק טיפולים.. הייתי באותו מצב כמוך, ואני ממש רואה שיפור מאז שהתחלתי לראות קוסמטיקאית.. לפעמים רק מישהי מקצועית תוכל לעזור..
שואל השאלה:
איזה טיפוח? כל דבר שמרחתי על הפנים או עשיתי רק החמיר אותם עוד יותר.. הם הכי בסדר כשאני לא עושה כלום. הבעיה היא שיש לי צלקות ואת האמת שממש בימים האחרונים זה החריף שוב..
אנונימית
ברור שבסדר
זה יעבור