12 תשובות
אוי חבל שלא שאלת אותם לפני שיצאת, מחר אני עושה את המיון שלי שם, אין לי בעיה לשאול שם מחר ולענות לך עם תשובה מחר, רק אשמח להזכיר לי
דרך אגב למה התמיינת? במקרה לגרפיקה? אם כן, אשמח לדעת מה הם שואלים שם
שואל השאלה:
התמיינתי לעורך וידיאו, אבל תכלס הם שואלים לגבי התיק עבודות שלך, מבקשים שתסביר על הפרויקט וכל מיני שאלות בנאליות.. אבל תגיע מוכן מראש על להציג את עצמך במשך 3 דקות בערך..
וכן אשמח שתשאל אותם מתי יהיו תשובות ;)
התמיינתי לעורך וידיאו, אבל תכלס הם שואלים לגבי התיק עבודות שלך, מבקשים שתסביר על הפרויקט וכל מיני שאלות בנאליות.. אבל תגיע מוכן מראש על להציג את עצמך במשך 3 דקות בערך..
וכן אשמח שתשאל אותם מתי יהיו תשובות ;)
אנונימי
שואל השאלה:
סליחה זו בת
סליחה זו בת
אנונימי
תודה, עוזר לי מאוד! שוב, בבקשה תשלח לי מחר תזכורת כאן, אני אראה את זה בהתראות ואחזור אליך עם המידע שהם העבירו לי
חח הכל טוב, לא תמיד בודקים את המשתמש ואת המין שלו
היום יש לי מיון לזה ,מה עשיתם במיון?
שואל השאלה:
בעיקרון השלב הראשון הוא שאלון שאת/ה עונה עליו.. ואם עברת אותו את מתקדמת לראיון בוועדה מקצועית וזהו
בעיקרון השלב הראשון הוא שאלון שאת/ה עונה עליו.. ואם עברת אותו את מתקדמת לראיון בוועדה מקצועית וזהו
אנונימי
שואל השאלה:
מזכיר לך לגבי השאלה ^^^
מזכיר לך לגבי השאלה ^^^
אנונימי
אוקיי אז תודה שהזכרת, ענו לי שזה תלוי במיטב, זה יכול לקחת שבועיים, חודש ואפילו אולי יותר
מקווה שזה עוזר
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי