4 תשובות
תשלם דרך מוביט/רב פס. אם יש לך אשראי.
תבקש שיעבירו עליך/תעלה בלי לשלם אם זה אוטובוסים שמשלמים בהם מאחורה/תבקש לשלם במזומן (תלוי איזה אוטובוס זה אבל)
תנסה לבקש ממישהו לשלם עליך
אתה יכול במוביט אבל אם לא אז פשוט תעלה רגיל לא יקרה לך כלום
באותו הנושא: