8 תשובות
''אם תזמינו אני אבוא''
^מה שהוא כתב
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא יוצר מריבה אבל?
זה עוקצני להגיד "אם תזמינו אני אבוא" ותלוי באופי של חברה שלך באיך שהיא תגיב
יש כאלה שיגידו סליחה יש כאלה שיתעלמו ויש כאלה שיתחילו ריב אז זה בחירה שלך מה הכיוון שאת רוצה לקחת עם השיחה
את יכולה להגיד את זה אבל בצורה יותר ישירה ולא עוקצנית ולכתוב משהו כמו "לא ידעתי בכלל שקבעתן" כדי שהיא תחליט אם היא אומרת סליחה או שהיא מנפנפת אותך.
שואל השאלה:
סבבה תודה לךך
שואל השאלה:
לא ידעתי בכלל שקבעתן אשמח פעם הבאה שתגידו לי ואבוא ;) זה בסדר לענות ככה?
זה פשוט מאוד תזמינו אני יבוא