13 תשובות
אח הגדול
אבל שניהם כבר קצת משעממים אותי
הישרדות
Snt
אלה שתי האהובים עלי
שניהם נוראים.... בכללי לא סובל ריאליטי.
לא זה ולא זה
התלבטות קצת קשה כי אחרי הכול ראיתי בשתי התוכניות האלה את כל העונות וכל הפרקים ._.
אני אוהבת את שניהם אבל כנראה שאת האח הגדול קצת יותר.
האח הגדול
אם אני חייב לבחור אז האח הגדול
אנונימי
אף אחת מהם
אני יותר בקטע של adventures of super mario bros 3. זה הרבה הרבה יותר טוב משתי הסדרות האלו ביחד
אף אחד. אלה אותן תוכניות רדודות:
אנשים רבים ובסוף מקבלים כסף, פשוט במקומות שונים.
אז למה אתה עונה על השאלה?^
הישרדות ביי פאר