21 תשובות
לא
לא
ממש לא
לא
לא מה בדיוק אכפת לי שזה יוריד?
חלום חיי את צוחקת? זה הופך אותך לבלתי אפשרית האפשרית כאילו זה כבר רמה אחרת של יופי
שואל השאלה:
כאילו תחשבו על העתיד , אם לבעל יש גם אף ששונה ממודל היופי בתכלס הילדים ידפקו ויסבלו
כאילו תחשבו על העתיד , אם לבעל יש גם אף ששונה ממודל היופי בתכלס הילדים ידפקו ויסבלו
אנונימית
אה אז לא להביא ילדים או לא להתחתן עם מכוער/ת בגלל איך שהילדים יראו?
אנונימית
למי אכפת ממודל היופי את מודעת לזה שמודל היופי זה משהו שמשתנה כל הזמן? אז הוא יכול להישתנות עוד המון ב 10 שנים++ הבאות
אנונימית
למה שכן זה הגוף שלה!
לא
ולא בהכרח שהאף היה גרוע לפני כן אולי זה סתם חוסר ביטחון
ואולי הילדים יקבלו אף אחר ולא כמו של הבן זוג לפני הניתוח
ואולי כן וזה לא גרוע
ולא בהכרח שהאף היה גרוע לפני כן אולי זה סתם חוסר ביטחון
ואולי הילדים יקבלו אף אחר ולא כמו של הבן זוג לפני הניתוח
ואולי כן וזה לא גרוע
כאילו זה לא גברי בעיניי בכלל כן זה יוריד לי
ממש לא מי יפרד על שטות כזאת
לא
לא אני אוהב אותו לפי האופי לא לפי האף
לא
שואלת השאלה, אין דבר רע באף שחורג ממודל היופי
לא כל אף שלא סולד או ישר הוא לא יפה, יש כאלה שדווקא מאוד יפים ומאוד מושכים על אנשים מסוימים
אז זה לא שאם תעשי ניתוח כי את חסרת ביטחון/חייבת להיראות כפי שמצופה ממך והילדים יקבלו את האף שלך הם "ידפקו"
אם הם יאהבו את האף, למה שידפקו?
בגלל החברה שהחליטה שאף חייב להיות קטן וסולד?
לשאלה, אין סיבה שזה יוריד. זה ניתוח פופולרי, הרבה אנשים עושים אותו.
אני אישית גם הייתי עושה, אולי בעתיד זה ישתנה אבל כרגע אני רוצה לעשות רק בגלל שאני שונאת את הסייד פרופיל שלי
לא את האף עצמו, הפרופיל כולו לא מסתדר וזה קצת בגלל האף כי הוא לא ממש מתאים לי לפנים.
אבל אם לא להתייחס לזה שזה לא מתאים לי ספציפית- אין שום דבר רע באף שלי.
(*אני* מניחה שהוא לא מתאים לי, יכול להיות שמבחינת אחרים כן מתאים)
בכל מקרה, אם את שוקלת לעשות ניתוח אף תעשי את זה בשביל עצמך למי אכפת אם זה יוריד לכמה אנשים זה לא שתצאי עם כולם
לא כל אף שלא סולד או ישר הוא לא יפה, יש כאלה שדווקא מאוד יפים ומאוד מושכים על אנשים מסוימים
אז זה לא שאם תעשי ניתוח כי את חסרת ביטחון/חייבת להיראות כפי שמצופה ממך והילדים יקבלו את האף שלך הם "ידפקו"
אם הם יאהבו את האף, למה שידפקו?
בגלל החברה שהחליטה שאף חייב להיות קטן וסולד?
לשאלה, אין סיבה שזה יוריד. זה ניתוח פופולרי, הרבה אנשים עושים אותו.
אני אישית גם הייתי עושה, אולי בעתיד זה ישתנה אבל כרגע אני רוצה לעשות רק בגלל שאני שונאת את הסייד פרופיל שלי
לא את האף עצמו, הפרופיל כולו לא מסתדר וזה קצת בגלל האף כי הוא לא ממש מתאים לי לפנים.
אבל אם לא להתייחס לזה שזה לא מתאים לי ספציפית- אין שום דבר רע באף שלי.
(*אני* מניחה שהוא לא מתאים לי, יכול להיות שמבחינת אחרים כן מתאים)
בכל מקרה, אם את שוקלת לעשות ניתוח אף תעשי את זה בשביל עצמך למי אכפת אם זה יוריד לכמה אנשים זה לא שתצאי עם כולם
אנונימית
לא
לא
לא, בהנחה שלא כל הפרצוף שלו הוא בוטוקס וניתוחים
ממש לא, אם זה לא הפריע לי למשיכה בהתחלה למה שירד לי כשאגלה, שכל אחד יעשה מה שעוזר לו להרגיש טוב יותר אני תומכת
באותו הנושא: