4 תשובות
נראה לי שרק הלמטה זז לא?
אנונימית
שואל השאלה:
במקרה שלי יש לי overbite בגלל ששאני בולעת רוק אז אני מקדמת את הלשון לקדימה ועם השנים אז אז גרם לשיניים למעלה לזוז לבחוץ (וגם גרם לשיניים של הלמטה לזוז לבפנים) אבל כאילו לא באלי שהטיפול של הגשר יזיז לי את השניים של הלמטה לקדימה כי אז יהיה לי סנטר גדול
במקרה שלי יש לי overbite בגלל ששאני בולעת רוק אז אני מקדמת את הלשון לקדימה ועם השנים אז אז גרם לשיניים למעלה לזוז לבחוץ (וגם גרם לשיניים של הלמטה לזוז לבפנים) אבל כאילו לא באלי שהטיפול של הגשר יזיז לי את השניים של הלמטה לקדימה כי אז יהיה לי סנטר גדול
אנונימית
נראה לי הם יסדרו את זה שזה יראה נורמלי אבל תבררי עם המרפאה וזה ותשאלי איך התוצאות הסופיות ייראו בערך
אנונימית
צריך לראות את התמונה המלאה בשביל להחליט,
זה תלוי כמה הלסת תחתונה שקועה פנימה.
זה תלוי כמה הלסת תחתונה שקועה פנימה.
באותו הנושא: