2 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני רוצה לישון בבית, לחזור בתחילת יום העבודה?
אנונימי
כל בסיס והכללים שלו,
בגדול נותנים לצאת לאפטרים אבל בדרך כלל לא יבזבזו את המשאבים של המגורים אם תצא באופן קבוע לישון באמצע השבוע בבית ויעדיפו לתת למי שגר רחוק ואין לו אפשרות לעשות יומיות.
אם אתה תצא לישון בבית, תצטרך לחזור בבוקר בשעה שכולם מגיעים בבוקר.

ויציאה וחזרה לבסיס כשאתה עושה חמשושים זה תלוי בשעות שהש"ג פתוח.
ממליצה לבדוק הכל מול מי שכבר תקופה בבסיס ויוכל לתת לך תשובה מדויקת או לשאול את המפקד הישיר מה אפשרי, מה פחות וכדומה.
באותו הנושא: