14 תשובות
לדעתי זה בסדר
אנונימית
לא מה
לא
שואל השאלה:
ואם הגיל של הבת זה 14 ושל הבן 15 וחצי?
אנונימי
לא ממש
לא זה הבדל גילאים רציני בגיל הזה
לא מה זה פדופיליה
אנונימי
אני יודעת שאתה מתכוון אליי
אנונימית
^^זה עוד סביר אבל כיתה ח וכיתה י זה לא עובד לדעתי
לא
לא בכללי נגיד הפרש גיל לא רציני אבל אתם עוד קטנים וכאלה זה לא נחשב נגיד כמו שצריך זה ישמע לאנשים כמו פדופיליה אם הייתם בני 20 אז בסדר שזה גם לא וואו אבל זה יותר טוב מאשר להיות עוש בגילאים כאלה עוד בבית ספר
אנונימית