5 תשובות
מה המגן ?
שואל השאלה:
הגישו אותי עם ציון 25
הגישו אותי עם ציון 25
אנונימית
אז אל תיגשי עכשיו זה ממש ממש נמוך. או שתבקשי לגשת בלי מגן אם אפשר
אל תגשי עם מגן כזה תחכי לקיץ
וואי איזה מגעיל המורה שנתן לך את המגן. אל תגשי לבגרות, לא שווה לך חכי למועד הבא
באותו הנושא: