התחברות
הרשמה
כיביתי את האייפון, והדלקתי הוא נתקע על התפוח, עשיתי ריסטרט והוא לא עולה. בבקשה תעזרו!
31 במרץ 2013, 00:20
סמארטפון
סלולארי
אייפון
iphone
iPod
אייפוד
3 תשובות
לחבר לחשמל
N
Non Perfect
תנסי ללחוץ על כפתור הכיבוי המון זמן עד שהוא יתכבה ולתת לו כמה דקות ולהדליק שוב...
ל
לא היה לי כינוי (:
תנסי אולי dfu או ריסטור..
ח
חתייייך (;
באותו הנושא:
כיביתי את האייפון והדלקתי ואז הוא נתקע על הסימן הזהשל התפוח וכבר חצי שעה ככה, ניסיתי לעשות הפעל מחדש אבל זה לא עובד
האייפון נתקע (אייפון 7 )
האייפון שחי נתקע על מצב אוזניות מה לעשות?
אני עושה את הקוד גישה באייפון וזה נתקע לי על המספר האחרון ולא זז, מה אפשר לעשות? כיבתי והדלקתי לא עוזר
למה שאני מנסה להוריד משהו באפסטור הוא רושם לי לא ניתן להתחבר לאייטונס סטור? והסיסמא נכונה, וגם כיביתי והדלקתי את האייפון ולא עובד
לפטופ asus נתקע - יש לי מחשב נייד של asus והוא נתקע לי במסך של הווינדווס ולא ממשיך בהדלקה שלו. מה עושים?
מחשב לא עולה ונתקע - המחשב נתקע לאחר זמן מהדלקתו, פשוט נתקע ולא מגיב לעכבר ולמקלדת. מה עושים?
מישהו יכול להסביר לי למה קורס לי הסנאפצאט כל שנייה? כל פעם שאני נכנסת הוא קורס יוצא, מחקתי והתקנתי מחדש, כיביתי והדלקתי תפון
יש לי בעיה בסנאפצאט, שאני נכנסת אליו אז זה יוצא כיאלו שאני לוחצת על אפליקציה זה עושה שחור ויוצא, מה לעשות? ( כיביתי והדלקתי כבר)
האייפון נתקע לי במצב אוזניות איך לתקן?
נתקע לי אורז בחור של המטען אייפון 7+ מה לעשות?