10 תשובות
זה חמוד אבל לא הייתי לובשת
לא הטעם שלי
אני פחות מתחברת לסטייל הזה
אנונימית
זה אחלה אבל לא הייתי מתלבש כך
זה יפה אבל אני לא הייתי מתלבשת ככה
אני לא הייתי לובשת אבל אני חושבת
שזה סטייל
זה מאוד תלוי בסטייל של הבן אדם
המכנסיים ממש יפות