6 תשובות
כאב בטן.
כמו שתחיי על וודקה אבל בלי הקטע של השכרות
זה כיף אבל הקיבה לא מתה על זה
זה כיף אבל הקיבה לא מתה על זה
שואל השאלה:
אם אני שותה רק שוקו ומספיק קלוריות אני יכולה להסתדר ללא מזון?
אם אני שותה רק שוקו ומספיק קלוריות אני יכולה להסתדר ללא מזון?
אנונימית
^לא.
את צריכה דברים שאין בשוקו.
נגיד פחמימות.
נגיד ויטמינים.
את צריכה דברים שאין בשוקו.
נגיד פחמימות.
נגיד ויטמינים.
שואל השאלה:
אבל תיאורטית אני יכולה להסתדר? אני לא אתעלף פתאום?
אבל תיאורטית אני יכולה להסתדר? אני לא אתעלף פתאום?
אנונימית
^את לחלוטין תתעלפי פתאום.
באותו הנושא: