4 תשובות
שואל השאלה:
^תוכל לספר לי קצת איך עשית את זה? למדת דרך אתרים ספציפיים או ספרים ספציפיים? איך הלך לך בבגרות? אתה משלים בגרויות אחרי התיכון או עדיין בתיכון?
^תוכל לספר לי קצת איך עשית את זה? למדת דרך אתרים ספציפיים או ספרים ספציפיים? איך הלך לך בבגרות? אתה משלים בגרויות אחרי התיכון או עדיין בתיכון?
אנונימית
שואל השאלה:
^כמה זמן למדת?
^כמה זמן למדת?
אנונימית
שואל השאלה:
^יש לך המלצות בעניין הלמידה?
^יש לך המלצות בעניין הלמידה?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה! אחפש אנשים ללמוד איתם
תודה! אחפש אנשים ללמוד איתם
אנונימית
באותו הנושא: