6 תשובות
כלום
כל האנשים בכדור הארץ יעמדו באותו מקום
יהיו מלא בעיות להחזיר אותם הביתה ואז יהיה רעב מטורף וכ''ו.
אבל שום דבר קיצוני.
או שהאיזון האטמוספרי יתערער וקליפת כדור הארץ תישבר על ידי הבלימה האסטרו אקלימית ותיצור רעידת אדמה בשלב 128 בסולם ריכטר, תיצור שער חלל ותוציא את הדינוזאורים לשטוקהולם וניו ג'רזי.
ובכן, בתור התחלה יהיה איזשהו שיא גינס שישבר.
כולם ימותו בסופו של דבר.
לא יהיה מספיק חמצן