10 תשובות
ספורט
17.
רעיון מזעזע לא להקשיב לו את יכולה כשאת עושה ספורט ואוכלת מאוזן אני לא כל כך יודעת איך זה עובד תבדקי
בסדר צוחק מה קרה
אם את רוצה לעשות גירעון קלורי אל תורידי המון מהקלוריות שאת צריכה לאכול ביום אני הייתי מורידה נגיד 200 ועושה אירובי
למה עושים מינוסים? לעשות ספורט מוריד במשקל וכמובן חשוב אכילה נכונה ובריאה
זה בדרך כלל:
80 אחוז מהדרך זה תזונה
20 אחוז ספורט

לא חייב לספור קלוריות אלא פשוט לקבל אינטואיציה של איזה דברים לאכול פחות, פחות לחמים, פסטות, פחמימות כאלה דומות אחרות
וכו
את בסהכ צריכה להיות מודעת לכמויות, ממש לא חייב לספור קלוריות.
כשאת רעבה לאכול ארוחה מלאה ולא נשנוש קטן ואז עוד. היום כולם חיים על קלוריות ולדעתי זה לא נכון בכלל. לדעת שאגוזים למשל זה הרבה קלוריות אבל זה לא משמין. יש שלא יסכימו איתי כי היום רוב הדיאטות מבוססות על קלוריות. אבל נגיד הדיאטנית שלי במחלקה להפרעות אכילה הייתה צריכה להעלות לי את התפריט ואז ביקשתי אגוזים כי ידעתי שזה לא באמת משמין אז היא הוסיפה לי ושבוע אחר כך רק ירדתי במשקל והם לא קלטו את זה ועשו לי שיחה על זה שהן לא יודעת איך אני מצליחה לצמצם ככה ולא האמינו לי שאני באמת אוכלת הכל.
את לא צריכה להוריד פחמימות אלה רק לאכול מאוזן תאכלי מה שאת אוהבת במידה
תשתי הרבה מים זה גם בריא וגם ממלא לא תרגישי צורך לנשנש רוב הזמן בין ארוחות