12 תשובות
לחיים
פרספקטיבה
אומנם/אולם
אוקי
יש מלא, נניח אנטינומיה, או אפוסטריורי.
אנונימי
מהניסיון שלי
אני לא מרגיש חכם בגלל מילה ספציפית שאני אומר..
אני יודע שאני חכם בגלל מה שאני פיזית אומר,
להלביש מילים גבוהות ויפות על משפט כולם יכולים
בשל
כל מילה שהיא בשפה גבוהה ותיקנית דקדוקית
(עכשיו אני מרגישה חכמה)
אין לי מילה כזאת. אמנם יש האומרים כי המשלב הלשוני שלי גבוה, אבל השפה הגבוהה שגורה בפי ושזורה בדיבור היומיומי שלי