20 תשובות
30+ לשעה
60 פלוס
רף גבוה
מינימום העיקר שיהיה
לפחות 30
כרגע אני מקבל 35
אנשים פה מזה חיים בסרט
מה חיים בסרט זה המשכורות שאני מקבל כשאני עובד
אתה ספציפית הגיוני 35-40 בגיל 19 אבל יש פה כאלה שחושבים שהם לא יודע מה
כמו זה שמעלי לדוגמה או gws
כמו האריה שאהב תות?
כן מסכים איתך
תודה לכולם
אבל אני לומדת מקצוע
ואני כבר שנה ג ומגיע לי שישלמו לי עבור הלימודים שלמדתי ואני לא דורשת הרבה ביחס ל ה שאני לומדת
סתם צוחק איתך
אני כשאני יהיה גדול אני יקבל 100 לשעה ואולי אפילו יותר
נשמה 60 לשעה זה הייטקיסטים עושים לא סטודנטים
הייטקיסטים עושים הרבה יותר
עבדתי במינימום של עד גיל 16 שזה ממש נחמד כן
אבל עבדתי משרה מלאה 6 ימים בשבוע, 7-8 שעות ביום ויצא שאני מרוויחה בשבוע שלם כזה מה שאמא שלי מרוויחה ביום
32 לשעה
אני עכשיו מקבל 30 לשעה אבל אני עובד שם כי כיף לי אם לא היה לי כיף בעבודה אבל ישלמו לי גם פי שתיים מזה אני לא העבוד שם אם אני לא יהיה חייב לעבוד כדי לשרוד.
35 40 לשעה
אני מקבל 38 ועדיין לא רוצה לעבוד נראה כל סכום בעולם שתביא אני פשוט לא רוצה לעבוד כי אני עצלן אני עובד כי צריך לא כי אני רוצה אם הייתה לי אופציה והייתי עשיר הייתי בבית כל היום לא יוצא מהחדר
אנונימי
אני רוצה כבר לעבוד אז לא אכפת לי