4 תשובות
חכי כמה ימים
לא,כשהייתי בתיכון הייתה מישהו שהיה לי שיתוק בל למיטב זיכרוני,חצי מהפנים שלה היו משותקות למשך תקופה והגיעה כך,כל התלמידים ידעו במה מדובר ולא לעגו או שיט.
אני מניחה שהחברים בכיתה מודעים לעובדה שעברת ניתוח לכן יהיו רגישים בנושא,כך או כך התגובה שלהם לא משנה והאם זה מביך? לא.
אני מניחה שהחברים בכיתה מודעים לעובדה שעברת ניתוח לכן יהיו רגישים בנושא,כך או כך התגובה שלהם לא משנה והאם זה מביך? לא.
שואל השאלה:
הם לא מודעים לזה שעשיתי ניתוח, אין לי חברים בכיתה או בשכבה, ובלי קשר תודה על התשובה המדהימה (:
הם לא מודעים לזה שעשיתי ניתוח, אין לי חברים בכיתה או בשכבה, ובלי קשר תודה על התשובה המדהימה (:
אנונימית
בכיף בכיף,החלמה מהירה 3>
באותו הנושא: