4 תשובות
לפי התיאור שלך למה נפרדתם? נראה שהיה לכם טוב
אנונימי
הוו גירלי :(
כן פרידות זה שיט...its gonna suck for a while אבל זה יעבור.
הכי חשוב שתמשיכי לעשות מה שאת צריכה לעשות,לימודים עבודה חברים...תשימי לב שהעולם לא עוצר מלכת,גם את לא צריכה,ועם הזמן זה יחלוף.
בהצלחה האניז
כן פרידות זה שיט...its gonna suck for a while אבל זה יעבור.
הכי חשוב שתמשיכי לעשות מה שאת צריכה לעשות,לימודים עבודה חברים...תשימי לב שהעולם לא עוצר מלכת,גם את לא צריכה,ועם הזמן זה יחלוף.
בהצלחה האניז
חודש זה ממש מעט
הגיוני שתרגישי ככה
אצלי עבר יותר מחצי שנה ואני ככה. אז אל תרגישי רע עם זה. זה טבעי
הגיוני שתרגישי ככה
אצלי עבר יותר מחצי שנה ואני ככה. אז אל תרגישי רע עם זה. זה טבעי
שואל השאלה:
כמו שרשמתי למעלה, זו אשכרה הסיבה שלו, האם זו הסיבה האמיתית? כנראה שלא.. הוא לא אמר לי מעבר לזה גם כשביקשתי כמה פעמים :/ והיה לנו מושלם ביחד בגלל זה זה כאב לי ולא הובן בשום צורה
כמו שרשמתי למעלה, זו אשכרה הסיבה שלו, האם זו הסיבה האמיתית? כנראה שלא.. הוא לא אמר לי מעבר לזה גם כשביקשתי כמה פעמים :/ והיה לנו מושלם ביחד בגלל זה זה כאב לי ולא הובן בשום צורה
אנונימית
באותו הנושא: