14 תשובות
שואל השאלה:
3>
אנונימית
מה יש לחשוב זה פשוט רוב החנונים.
(לא אמרתי שזה דבר רע אני חנון בעצמי מה שאומר שמותר לי לומר את מילת ה-ח')
אין לי משהו רע נגדם, לא מכירה כאלה
שואל השאלה:
לא כולנו חנונים, בדרך כלל חושבים שאנחנו מפגרים
אנונימית
מדהימים
שואל השאלה:
למהה
אנונימית
הטייפ הכי טוב שיש
באמת כל כך חמוד
intp<333
אני infp:p
מגניבים בטירוף וחכמים רצח (למרות שיש להם רגעי טמטום)
בבכרה, enfp
אנונימית
וואו זוועה
לא אוהבת אותם בכלל
נהדרים!!
למרות שאני לא מחשיב את עצמי כנהדר... אז נהדרים חוץ מאנשים מסוימים
אני אוהב את רב האנשים שהם intp בחיים שלי (מצד שני רובם intp דרך מבחנים אז עד כמה זה נכון אני לא בטוח) ואני מאוד מאוד אוהב דמויות שהן intp
ולמרות שאני לא מעריץ גדול של עצמי בלשון המעטה אני כן שמח שאני intp למרות החסרונות שיש בזה
^לא מבינים אותנו ואנחנו כן קצת מפגרים
שואל השאלה:
תכלס
אנונימית
היי יא גם אני infp שלוממ