5 תשובות
ואני נורא מצטערת בשבילך
כן אבל צריך להבין להתייחס לזה באדישות אפילו תתרגלי אליהן יש לך מזל שהן רק צוחקות ומדברות
את צריכה לעמוד על שלך ואז הם יפסיקו אין לך ממה להתבייש
תקבעי עם עצמך ככה
את הולכת להגיד להם לסתום תפאקינג פה
והולכת משם ישר
יורדת למטה יוצאת לחצר
ומחפשת איפה לקבור את עצמך
אבל לפחות עשית את זה
או שפשוט תהיי עם חברות וכזה תתעלמי מהם
גם אני מפחדת לחטוף מכות בבית ספר מכמה בנות שאוהבות להציק לי אבל אני יודעת שגם הן מפחדות למרות שאני בטוחה בזה שאני יותר אני עדיין מנסה להראות קשוחה וזה כזה מעייף
אנונימית