23 תשובות
ולהעביד ילדים זה מזעזע
אנונימית
עזבי 9 מיליארד אנשים, בבית נגיד יש חמישה אנשים, שלושה ילדים אמא ואבא, בשביל פרנסה האבא או האמא או שניהם עובדים (לרוב האבא) והילדים הולכים לבית הספר.
נגיד במצב שרק הורה אחד עובד, אחד ההורים הולך לעבוד במשך היום, חוזר בלילה.
ההורה השני נשאר בבית ועושה מטלות בית, מנקה מכין אוכל לילדים וכו'.
העובדה שיש 9 מיליארד אנשים לא אומרת שכולם עוזרים אחד לשני, זה לרוב כל משפחה לעצמה.
ולא נדבר על זה שחלק גדול מה9 מיליארד הם נשים וילדים
נגיד במצב שרק הורה אחד עובד, אחד ההורים הולך לעבוד במשך היום, חוזר בלילה.
ההורה השני נשאר בבית ועושה מטלות בית, מנקה מכין אוכל לילדים וכו'.
העובדה שיש 9 מיליארד אנשים לא אומרת שכולם עוזרים אחד לשני, זה לרוב כל משפחה לעצמה.
ולא נדבר על זה שחלק גדול מה9 מיליארד הם נשים וילדים
אנונימי
שואל השאלה:
מה הקשר לשאלה?^^ מי החליט שמבין שני ההורים האישה היא זאת שחייבת לקרוע את התחת פיזית עם הניקיונות ודלאי ספונג'ה כבדים כל היום? ואם מקזזים את הילדים מתוך שלושה למה דווקא הילדות צריכות להצטרף אליה לשעבוד הביתי ולא הילדים הזכרים? אנונימית צודקת גברים בקושי עובדים פיזית היום ככה שזה ממש לא פייר שהאישה שהיא יותר חלשה מהגבר תעשה את זה ולא תחליף איתו את התפקיד הזה, היום רוב הגברים מפונקים גם שותים קפה במשרד וגם חוזרים הביתה ומצפים מהאישה שכל הבית יהיה מתוקתק אפילו שהידיים והרגליים שלה נפלו בדרך ועוד דורשים ממנה שתבשל תהיה יפה ותיתן ביצועים במיטה. ומה הם? איפה כל האימונים בחדר כושר שלהם באים לידי ביטוי חוץ מלאיים פיזית על נשים וילדים? חוצפה..
מה הקשר לשאלה?^^ מי החליט שמבין שני ההורים האישה היא זאת שחייבת לקרוע את התחת פיזית עם הניקיונות ודלאי ספונג'ה כבדים כל היום? ואם מקזזים את הילדים מתוך שלושה למה דווקא הילדות צריכות להצטרף אליה לשעבוד הביתי ולא הילדים הזכרים? אנונימית צודקת גברים בקושי עובדים פיזית היום ככה שזה ממש לא פייר שהאישה שהיא יותר חלשה מהגבר תעשה את זה ולא תחליף איתו את התפקיד הזה, היום רוב הגברים מפונקים גם שותים קפה במשרד וגם חוזרים הביתה ומצפים מהאישה שכל הבית יהיה מתוקתק אפילו שהידיים והרגליים שלה נפלו בדרך ועוד דורשים ממנה שתבשל תהיה יפה ותיתן ביצועים במיטה. ומה הם? איפה כל האימונים בחדר כושר שלהם באים לידי ביטוי חוץ מלאיים פיזית על נשים וילדים? חוצפה..
אנונימית
ההחלטה שגבר שולט בבית הגיעה כבר מימי התנך וכעת עובדים על שיוויון, אני לא אמרתי שהאישה חייבת להיות בבית אמרתי ההפך מזאת.
אם כל הכבוד עבודות בבית לא לוקחות הרבה מאמץ יותר משהם לוקחות זמן, קיפול כביסה זה הרבה מאמץ?
הגבר במה שאמרת מרוויח כסף לא משנה מה הדרך, הדרך לא חייבת להיות אם כוח פיזי, תראי את אילון מאסק, הוא לא עובד בכוח והוא אחד העשירים בעולם.
לגבי ילדים זה לא בסדר ולא אמרתי שזה כן, סין זה מקרה מיוחד.
כבר הרבה זמן שלא שמעתי על גבר שמצפה מאישתו לעשות את כל מה שאת אמרת למרות שהיא סובלת, אלו דברים שקרו פעם והיום עובדים בשביל לשנות זאת
אם כל הכבוד עבודות בבית לא לוקחות הרבה מאמץ יותר משהם לוקחות זמן, קיפול כביסה זה הרבה מאמץ?
הגבר במה שאמרת מרוויח כסף לא משנה מה הדרך, הדרך לא חייבת להיות אם כוח פיזי, תראי את אילון מאסק, הוא לא עובד בכוח והוא אחד העשירים בעולם.
לגבי ילדים זה לא בסדר ולא אמרתי שזה כן, סין זה מקרה מיוחד.
כבר הרבה זמן שלא שמעתי על גבר שמצפה מאישתו לעשות את כל מה שאת אמרת למרות שהיא סובלת, אלו דברים שקרו פעם והיום עובדים בשביל לשנות זאת
אנונימי
שואל השאלה:
בתור ילדה לאמא חד הורית שעושה כל החיים הכל בבית זה מאוד מאוד מאוד פיזי והיא תמיד צועקת עלי כי היא על סף התמוטטות, אז בלי לזלזל זה לא "כולה קיפול כביסה" רואים שלא עזרת בחיים לאמא שלך הנה הפליטה הכי טובה...זה עוד מיליון ציפיות פיזיות אחרות למשל להרים שטיח כבד כמו גופה ולנקות אותו לשטוף אלף סירים כבדים כלים כל היום להתכופף לקרצף לדחוף רהיטים להרים לנקות ועוד ועוד הגב מת הידיים כואבות כי גם לי זה קשה ואני היחידה שעוזרת לה בבית ויודעת במה מדובר כי הבנים משחקים פורטנייט...
בתור ילדה לאמא חד הורית שעושה כל החיים הכל בבית זה מאוד מאוד מאוד פיזי והיא תמיד צועקת עלי כי היא על סף התמוטטות, אז בלי לזלזל זה לא "כולה קיפול כביסה" רואים שלא עזרת בחיים לאמא שלך הנה הפליטה הכי טובה...זה עוד מיליון ציפיות פיזיות אחרות למשל להרים שטיח כבד כמו גופה ולנקות אותו לשטוף אלף סירים כבדים כלים כל היום להתכופף לקרצף לדחוף רהיטים להרים לנקות ועוד ועוד הגב מת הידיים כואבות כי גם לי זה קשה ואני היחידה שעוזרת לה בבית ויודעת במה מדובר כי הבנים משחקים פורטנייט...
אנונימית
בדרך כלל במציאות שבה נותנים לנשים לעבוד בניקיון עם כתם מהריצפה, והגברים הולכים לעבוד, במדינות עולם שלישית למשל.
הגברים עובדים בעבודות קשות פיזית פי כמה.
במדינות כמו ישראל הרבה כבר לא מתחשבנים על זה, תגיעי לצבא ואז תיראי שאומרים, מה שאני עושה את עושה ומה שאת עושה אני עושה. ואף אחד לא אומר לאישה להישאר בבית.
הגברים עובדים בעבודות קשות פיזית פי כמה.
במדינות כמו ישראל הרבה כבר לא מתחשבנים על זה, תגיעי לצבא ואז תיראי שאומרים, מה שאני עושה את עושה ומה שאת עושה אני עושה. ואף אחד לא אומר לאישה להישאר בבית.
אמא חד הורית זה שונה, היא צריכה לעשות גם את העבודות בבית וגם לעבוד בשביל פרנסה אז זה שני הדברים שאמרתי מחוברים וכאן את צודקת שזה קשה.
קיפול הכביסה היה דוגמא לעבודה נפוצה שעושים בבית, ניקוי שטיחים לא קורה על בסיס יומי או שבועי אפילו(לפחות אצלי) ושטיפת כלים נכון יכול להיות מעייף אבל לא עד כדי כך כמו שאת אומרת, גם קירצוף לא בהכרך קורה על בסיס יומי או שבועי ועל תחשבי שאת היחידה שמתמודדת ככה, אני יכול להוציא כבר עכשיו בלי לחשוב על שלוש ילדים בנים עם בדיוק אותו מצב זה לא כל הבנים שבפורטנייט כל הזמן
קיפול הכביסה היה דוגמא לעבודה נפוצה שעושים בבית, ניקוי שטיחים לא קורה על בסיס יומי או שבועי אפילו(לפחות אצלי) ושטיפת כלים נכון יכול להיות מעייף אבל לא עד כדי כך כמו שאת אומרת, גם קירצוף לא בהכרך קורה על בסיס יומי או שבועי ועל תחשבי שאת היחידה שמתמודדת ככה, אני יכול להוציא כבר עכשיו בלי לחשוב על שלוש ילדים בנים עם בדיוק אותו מצב זה לא כל הבנים שבפורטנייט כל הזמן
אנונימי
שואל השאלה:
עשית פעם משהו מזה כל יום? אני בטוחה שלא. למה אתה ממשיך לזלזל במה שנשים מתמודדות איתן - לנו זה קשה פיזית , זה שלכם לא קשה לא אומר שמותר לך לזלזל ולגמד את הפעולה או להגיד "זה רק" או "רק מעייף". זה לא רק מעייף זה גם קשה ושוחק על בסיס יומיומי, יחסית אליכם פיזית זה קשה לאישה. ואם קרצוף וניקיון לא קורה אצלכם על בסיס יומי כנראה שהבית שלך לא ממש נקי אבל של רוב האימהות וחברות ואנשים שאני מכירה כן זה ככה וכן מנקים כל יום מבריק כמו בפרסומת.
עשית פעם משהו מזה כל יום? אני בטוחה שלא. למה אתה ממשיך לזלזל במה שנשים מתמודדות איתן - לנו זה קשה פיזית , זה שלכם לא קשה לא אומר שמותר לך לזלזל ולגמד את הפעולה או להגיד "זה רק" או "רק מעייף". זה לא רק מעייף זה גם קשה ושוחק על בסיס יומיומי, יחסית אליכם פיזית זה קשה לאישה. ואם קרצוף וניקיון לא קורה אצלכם על בסיס יומי כנראה שהבית שלך לא ממש נקי אבל של רוב האימהות וחברות ואנשים שאני מכירה כן זה ככה וכן מנקים כל יום מבריק כמו בפרסומת.
אנונימית
אני אישית עשיתי כל דבר שכתבת לפחות פעם אחת, אני חלש, רוב הבנות שאני מכיר חזקות ממני ואני לא מצאתי את הפעולות מעייפות כל כך.
אני לא מנסה לגמד או לומר שזה פחות חשוב אני מנסה לומר שהמאמץ בעבודות כאלו הוא לא פיזי אלה שלוקח זמן לעשות אותם ושצריך להיות מדיוק או לדעת שיטות מסוימות, אמא שלי נגיד מקפלת כביסה ברמה שאני לא יכול להגיע אליה או שוטפת כלים הרבה יותר טוב ממני.
אל תגמדי גם את העבודה של המפרנס בבית, לעזוב מהבוקר עד לערב זה גם מעייף, נכון שלא תמיד פיזית אבל מעייף
אני לא מנסה לגמד או לומר שזה פחות חשוב אני מנסה לומר שהמאמץ בעבודות כאלו הוא לא פיזי אלה שלוקח זמן לעשות אותם ושצריך להיות מדיוק או לדעת שיטות מסוימות, אמא שלי נגיד מקפלת כביסה ברמה שאני לא יכול להגיע אליה או שוטפת כלים הרבה יותר טוב ממני.
אל תגמדי גם את העבודה של המפרנס בבית, לעזוב מהבוקר עד לערב זה גם מעייף, נכון שלא תמיד פיזית אבל מעייף
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אבל אי אפשר להשוות מאמץ פיזי של גבר ומאמץ פיזי של אישה, זה שלא היה לך מעייף ולא הרגשת מאמץ לעשות את זה בגלל שאתה גבר וביולוגית יכול להיות יותר חזק אפילו מהאישה הכי חזקה. ולפחות פעם אחת גם אחים שלי עשו, זה לא אומר שום דבר. פעם אחת זה קליל. כשתתחיל לעשות את זה כל יום כי אם לא הבלאגן והלכלוך מצטבר תתחיל להבין - בנתיים יש מישהי שעושה את זה בשבילך...אז מאוד קל לדבר..אני חלשה מאוד, גם בריאותית, יש לי מחלת רזון, וגם פיסית, אני עצמות, ועדיין מצפים ממני לעשות את זה כי אני *אישה*...ואני לא מדברת רק על לקפל כביסה אתה בכוונה כאילו נותן את הדוגמה הכי קלה ומתחמקת אני מתכוונת להכל ולא רק לשטיפת כלים ליטרלי הכל עד ששורפות הידיים מאקונומיקה וממאמץ אבל לא תבין עד שתעשה את זה כל יום כנראה..
בסדר אבל אי אפשר להשוות מאמץ פיזי של גבר ומאמץ פיזי של אישה, זה שלא היה לך מעייף ולא הרגשת מאמץ לעשות את זה בגלל שאתה גבר וביולוגית יכול להיות יותר חזק אפילו מהאישה הכי חזקה. ולפחות פעם אחת גם אחים שלי עשו, זה לא אומר שום דבר. פעם אחת זה קליל. כשתתחיל לעשות את זה כל יום כי אם לא הבלאגן והלכלוך מצטבר תתחיל להבין - בנתיים יש מישהי שעושה את זה בשבילך...אז מאוד קל לדבר..אני חלשה מאוד, גם בריאותית, יש לי מחלת רזון, וגם פיסית, אני עצמות, ועדיין מצפים ממני לעשות את זה כי אני *אישה*...ואני לא מדברת רק על לקפל כביסה אתה בכוונה כאילו נותן את הדוגמה הכי קלה ומתחמקת אני מתכוונת להכל ולא רק לשטיפת כלים ליטרלי הכל עד ששורפות הידיים מאקונומיקה וממאמץ אבל לא תבין עד שתעשה את זה כל יום כנראה..
אנונימית
דווקא להפך, כשעושים כל יום מתחזקים ואז הפעם הבעה נהיית קלה יותר.
זה לא קשור ביולוגית או מראה אני אומר לך שאני חלש יותר מבנות שאני מכיר, לא משנה מבנה גוף ולא משנה גנטיקה זו עובדה שאני חלש יותר.
עשיתי על זה עבודה פעם ואם מרגישים שורף מאקונומיקה כדי ללכת לבית חולים.
אני מאמין בשיוויון זכויות ושלא רק האישה צריכה להיות בבית ואם תקראי שוב מה שקראתי תביני את זה, אנחנו בסופו של דבר באותו צד כאן
זה לא קשור ביולוגית או מראה אני אומר לך שאני חלש יותר מבנות שאני מכיר, לא משנה מבנה גוף ולא משנה גנטיקה זו עובדה שאני חלש יותר.
עשיתי על זה עבודה פעם ואם מרגישים שורף מאקונומיקה כדי ללכת לבית חולים.
אני מאמין בשיוויון זכויות ושלא רק האישה צריכה להיות בבית ואם תקראי שוב מה שקראתי תביני את זה, אנחנו בסופו של דבר באותו צד כאן
אנונימי
מה לעשות גברים פטריארכים זה חרא
ומסכימה איתך נשים עובדות פיזית קשה יותר בבית מכל גבר שעובד במשרד עם מחשב..זה אמור להיות הפוך אבל העולם לא הוגן
ומסכימה איתך נשים עובדות פיזית קשה יותר בבית מכל גבר שעובד במשרד עם מחשב..זה אמור להיות הפוך אבל העולם לא הוגן
אנונימית
שואל השאלה:
מחסור בכוח אדם עם 9 מיליארד איש על כדור הארץ? כבר לא תירוץ^
מחסור בכוח אדם עם 9 מיליארד איש על כדור הארץ? כבר לא תירוץ^
אנונימית
קודם כל: פיזית, פיזיות, פיזית שוב,פיזיים.
לשאלה שלך מחסור בכוח אדם
לשאלה שלך מחסור בכוח אדם
אנונימי
שואל השאלה:
אני יודעת שלא כל הגברים חזקים אבל מה הקשר שעושים כל יום מתחזקים, ממש לא. זה נהיה יותר קשה, זה לא פיתוח שרירים או תוכנית אימונים מסודרת כמו תרגילי כושר שמפתחים משהו , זה נטו מאמץ פיזי לכל הגוף עד שכל העצמות כואבות ובא לך לשכב במיטה. עזוב לא נראה לי שיש לך ניסיון אני חלשה אבל יש לי ניסיון יומיומי אולי זה ההבדל בינינו רק המנסה מבין.
אני יודעת שלא כל הגברים חזקים אבל מה הקשר שעושים כל יום מתחזקים, ממש לא. זה נהיה יותר קשה, זה לא פיתוח שרירים או תוכנית אימונים מסודרת כמו תרגילי כושר שמפתחים משהו , זה נטו מאמץ פיזי לכל הגוף עד שכל העצמות כואבות ובא לך לשכב במיטה. עזוב לא נראה לי שיש לך ניסיון אני חלשה אבל יש לי ניסיון יומיומי אולי זה ההבדל בינינו רק המנסה מבין.
אנונימית
אם היית יכולה לחזור בזמן לפני שנה, היית אומרת שכיום קשה לך יותר קל יותר או אותו הדבר?
אנונימי
שואל השאלה:
עדיין קשה מן הסתם יש לי מחלה בריאותית
וגם יש לי פלטפוס ברגל אז זה לא יכול להיות קל יותר להיות על הרגליים ולזוז כל היום ממטלה למטלה האצבעות ברגליים שלי נתפסות
עדיין קשה מן הסתם יש לי מחלה בריאותית
וגם יש לי פלטפוס ברגל אז זה לא יכול להיות קל יותר להיות על הרגליים ולזוז כל היום ממטלה למטלה האצבעות ברגליים שלי נתפסות
אנונימית
את ממשיכה להכניס עוד משתנים, מדברים על המשפחה הממוצעת
אנונימי
שואל השאלה:
אם זה כל כך קל אז למה אתה לא עושה אתזה?
ושאלה לאמא שלך זה תותים?
אם זה כל כך קל אז למה אתה לא עושה אתזה?
ושאלה לאמא שלך זה תותים?
אנונימית
שואל השאלה:
לא חחח אין לי מושג באמת איך פיתחנו מזה דיון ארוך. לילה טוב:)
לא חחח אין לי מושג באמת איך פיתחנו מזה דיון ארוך. לילה טוב:)
אנונימית
אני לא בבית הרבה וכבר יש מי שיעשה את זה.
שני ההורים שלי עובדים, אבא שלי עד הלילה אמא שלי עד אחר הצהריים ושניהם מנקים את הבית כשיש להם זמן, כנל לי ולאחים שלי
שני ההורים שלי עובדים, אבא שלי עד הלילה אמא שלי עד אחר הצהריים ושניהם מנקים את הבית כשיש להם זמן, כנל לי ולאחים שלי
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר אז תשאל אותם אם זה קל להם
בסדר אז תשאל אותם אם זה קל להם
אנונימית
הם ישנים אני יחזור מחר.
זה יהיה מוזר לכתוב לילה טוב לילדה רנדומלית באינטרנט?
טוב אני אנונימי מה אכפת לי
זה יהיה מוזר לכתוב לילה טוב לילדה רנדומלית באינטרנט?
טוב אני אנונימי מה אכפת לי
אנונימי
באותו הנושא: