136 תשובות
הייתי מחלל שבת בשביל 100 שקל
כן למרות שאני לא דתיה
אנונימי
אני רק מסורתית אבל לא הייתי מפרה את זה בשביל הכסף
כע ברור
שואל השאלה:
למה להרבה אנשים אין הבנת הנקרא?
השאלה פנתה לדתיים, תפסיקו כבר להתערב בשאלות שלא פונות אליכם..
למה להרבה אנשים אין הבנת הנקרא?
השאלה פנתה לדתיים, תפסיקו כבר להתערב בשאלות שלא פונות אליכם..
אנונימי
לא". "בכל מאדך" - בכל ממונך" (ברכות נד ע"א).
אז לא הייתי עושה את זה לא רק בשביל "לוותר" על כל ממון שהיו נותנים לי, אלא אפילו אם היו *לוקחים* לי את *כל* ממון שיש לי כבר.
חשבון פשוט: מעבירה לא מרוויחים, לא מפסידים (אחרת לא היה טעם לשכר ועונש). אז למה לי?
אז לא הייתי עושה את זה לא רק בשביל "לוותר" על כל ממון שהיו נותנים לי, אלא אפילו אם היו *לוקחים* לי את *כל* ממון שיש לי כבר.
חשבון פשוט: מעבירה לא מרוויחים, לא מפסידים (אחרת לא היה טעם לשכר ועונש). אז למה לי?
אנונימי
נויה, למה זה כזה ברור לך? איפה אבדת את יראת שמים הגדולה שהייתה לך פעם שהיית בת 12?
אנונימי
לא
אנונימית
שואל השאלה:
השאלה פנתה לדתיים..
השאלה פנתה לדתיים..
אנונימי
כן כי אני שומרת שבת כי המשפחה שלי שומרת שבת ואני גרה איתם ומכבדת אותם
לא, למה שכסף יחלל את מה שאני מאמינה בו?
אנונימית
כן , ובבקשה בלי מינוסים ..
אנונימי
לא
בחיים לא מה השאלה בכלל
גם תמורת 100000000000000000000000 דולר לא הייתי מחלל
גם תמורת 100000000000000000000000 דולר לא הייתי מחלל
לא, גם לא תמורת הרבה יותר
בא נקווה שלא יציעו לי...
סתם חלילה, ברור שלא
סתם חלילה, ברור שלא
לא ממש לא
לא כי אני לא מוכרת את הערכים שלי תמורת כסף
כן אפילו בכיף
לא.
אני מאמינה בה' שיש לי ושהיה לי מה שאני צריכה. ממצוות רק מרוויחים, לא מפסידים.
אני מאמינה בה' שיש לי ושהיה לי מה שאני צריכה. ממצוות רק מרוויחים, לא מפסידים.
מה פתאום
אפסיד יותר מהשווי של כל המשאבים בכדור הארץ
אפסיד יותר מהשווי של כל המשאבים בכדור הארץ
לא אני רואה את הטוב בלשמור שבת
אם הייתי דתיה אז כן
^אז את לא דתיה נשמה
לא.
ממש לא
בואו נהיה דוגרי..
תלוי מה החילול שבת, אם זה לשניה להדליק פנס ולכבות וואלה כן
אבל אם זה עכשיו להביא בוקסא לרחוב אז פחות..
אם זה מוצנע ולא מול אנשים אז הגיוני שכן, אם אנשים רואים(ככה שזה יביך אותי) אז לא
כל אלה שאומרים ישר "לא".. בואו נהיה דוגרי בבקשה, זה תלוי מה, אם זה לעשות נקודה על דף עם טוש אז כן..
די לשחק אותה בבקשה
היידה מינוסים צבועים
תלוי מה החילול שבת, אם זה לשניה להדליק פנס ולכבות וואלה כן
אבל אם זה עכשיו להביא בוקסא לרחוב אז פחות..
אם זה מוצנע ולא מול אנשים אז הגיוני שכן, אם אנשים רואים(ככה שזה יביך אותי) אז לא
כל אלה שאומרים ישר "לא".. בואו נהיה דוגרי בבקשה, זה תלוי מה, אם זה לעשות נקודה על דף עם טוש אז כן..
די לשחק אותה בבקשה
היידה מינוסים צבועים
תשמע, אני יכול להגיד לך"כן" אבל ברגע האמת, אני לא בטוח אם הייתי יכול להתמודד עם הניסיון, נקווה שלא יציעו..
אבל אתה מבין שזה לא קשור לגודל של העבירה וליד מי זה, כן?^^^
אני רואה שהרבה לא מסכימים איתי אז אציג את זה אחרת.
אם היו אומרים לכם שאם תחללו שבת תצילו חיים של אדם אחד ואם לא הוא ימות, תחללו שבת?
אני לא רואה תשובה אפשרית חוץ מכן, ערכי הדת עצמם מקדשים חיים יותר משמירת שבת וב3 מיליון דולר אתם לא חייבים להשתמש כדי לקנות מכונית פאר, אתם ליטרלי יכולים לשנות ולהציל חיים של כמה וכמה אנשים.
אם היו אומרים לכם שאם תחללו שבת תצילו חיים של אדם אחד ואם לא הוא ימות, תחללו שבת?
אני לא רואה תשובה אפשרית חוץ מכן, ערכי הדת עצמם מקדשים חיים יותר משמירת שבת וב3 מיליון דולר אתם לא חייבים להשתמש כדי לקנות מכונית פאר, אתם ליטרלי יכולים לשנות ולהציל חיים של כמה וכמה אנשים.
כל מי שאומר לא הוא חד משמעית צבוע...
לא במובן הרע של המילה אלה במובן ההגדרתי של המילה.
חח תסמנו כמה מינוסים שאתם רוצים דרך אגב, אם מינוסים היו משנים לי אני לא הייתי שולח את מה שאני באמת חושב במקום סתם לא לענות
לא במובן הרע של המילה אלה במובן ההגדרתי של המילה.
חח תסמנו כמה מינוסים שאתם רוצים דרך אגב, אם מינוסים היו משנים לי אני לא הייתי שולח את מה שאני באמת חושב במקום סתם לא לענות
לא נראלי
אני לא יודע להגיד לך מה יהיה ברגע האמת
אבל עכשיו הכי קל להגיד לא
אבל עכשיו הכי קל להגיד לא
אנונימי
לא , השבת היא מקור הברכה .
לא מוכנה לחלל אותה בשביל שום סכום כסף שקיים .
לא מוכנה לחלל אותה בשביל שום סכום כסף שקיים .
בחיים לא, מה זה כסף לעומת נצח, השבת זה הלב של הבן אדם
שמע אני אגיד לך אני דתי ואני לא חושב שהייתי עושה את זה למרות שאם באמת זה היה קורה זה היה לי מאוד קשה
שואל השאלה:
אשריכם ישראל.
אני כבר רואה לפי כמה תשובות שיש פה אתאיסטים שכואב להם לראות שיש יהודים שמוכנים לשמור על הערכים האמיתיים והיפים של היהדות..
אשריכם ישראל.
אני כבר רואה לפי כמה תשובות שיש פה אתאיסטים שכואב להם לראות שיש יהודים שמוכנים לשמור על הערכים האמיתיים והיפים של היהדות..
אנונימי
לא.
^^^^זה דווקא כן קשור לגודל, בטח שזה משנה, תאמיני לי שזה משנה לאלוהים אם עשית הופעה ושרת ברמקולי ענק על במה עם אלפיים אנשים או שסתם עשית נקודה במחברת עם עיפרון..
הייתי שואל רב... אבל עד לתשובות רב נראה לי שלא
גם בשביל אלף דולר
^מה נראלך שרב יגיד....
לא
אנונימית
לא.
אין ברכה בכסף שמרוויחים בשבת,
אם הכסף הזה צריך להיות שלי הוא יגיע אליי בדרך אחרת,הכל כתוב לבן אדם בסוף.
אין ברכה בכסף שמרוויחים בשבת,
אם הכסף הזה צריך להיות שלי הוא יגיע אליי בדרך אחרת,הכל כתוב לבן אדם בסוף.
לא באמת שלא,ולא שאני צדיק או משהו באמת שלא, ויש כאלה שיגידו לא אם יציאו להם בגלל הפרנציפ, בכוונה אתה רוצה שאני יחלל שבת פרנציפ אני לא אקח, וגם יש ערך עליון בשבת שהרבה לא מבינים, ואני גם לא הבנתי עד לא מזמן
אני כבר מחללת, אז כאילו..
על מה המינוסים? למה שאני אעשה משהו שאני לא מאמינה בו? פעם הייתי שומרת שבת ולא באמת האמנתי בזה, אני לא אדם מאמין לחלוטין. את האמת שאם הייתי יכולה הייתי חוזרת בשאלה, אבל מה לעשות? ההורים שלי יעיפו אותי.
אתם חושבים שזה קל לשמור שבת? הוא שאל ואני עניתי
על מה המינוסים? למה שאני אעשה משהו שאני לא מאמינה בו? פעם הייתי שומרת שבת ולא באמת האמנתי בזה, אני לא אדם מאמין לחלוטין. את האמת שאם הייתי יכולה הייתי חוזרת בשאלה, אבל מה לעשות? ההורים שלי יעיפו אותי.
אתם חושבים שזה קל לשמור שבת? הוא שאל ואני עניתי
אנונימית
אז את לא דתייה
אנונימי
לא חדמש
אילו הייתי מאמינה בזה, אני לא חושבת שהייתי מוכרת את הערכים שלי בשביל זה.
אני לא ארצח אף אחד גם לא בשביל מיליארד שקל.
אני לא ארצח אף אחד גם לא בשביל מיליארד שקל.
לא חדמש.
לא!
אני לא אמכור את העולם הבא שלי בשביל העולם הזה
וגם אם ה' רוצה שיהיה לי 3 מיליון אז יהיה לי גם בלי הדרך הזאת
וגם הקב''ה בשניה יכול לקחת לי גם את הכסף הזה
מכל כיוון לא שווה לי!!
אני לא אמכור את העולם הבא שלי בשביל העולם הזה
וגם אם ה' רוצה שיהיה לי 3 מיליון אז יהיה לי גם בלי הדרך הזאת
וגם הקב''ה בשניה יכול לקחת לי גם את הכסף הזה
מכל כיוון לא שווה לי!!
לא
לא
ממש לא
אמונה חזקה יותר מכסף
אמונה חזקה יותר מכסף
אנונימית
עד כמה שהייתי רוצה להגיד לא אני לא בטוח שאני באמת אעמוד בפיתוי
לא לא לא ולא
אני לא יודעת מה יהיה איתי בעתיד
אבל שבת היא רוב הדת בשבילי
היא הנחת שבשבוע
כאילו אם הייתי עוברת על הלכה כל שהיא זה לא היה שבת
אני לא יודעת מה יהיה איתי בעתיד
אבל שבת היא רוב הדת בשבילי
היא הנחת שבשבוע
כאילו אם הייתי עוברת על הלכה כל שהיא זה לא היה שבת
לא
אם אני מחללת שבת זה כי אין לי ברירה ויש פעמים כאלה שאין ברירה
אם אני מחללת שבת זה כי אין לי ברירה ויש פעמים כאלה שאין ברירה
אנונימית
לא בחיים בחיים לא
לא אין סיכוי כי אין ערך לכסף בעולם הבא
מה אתם פוסלים תשובה של אלה שענו "לא": מה נראה לכם? שהקב"ה יצוה אותנו על מה שאנחנו לא יכולים לעמוד בו? עבודה שאנחנו כן, גם אם ישרף הבית (אלא כם כן יש שם גז, ויש שם סכנה של פיצוץ ופיקוח ונפש, אבל בלי זה - לא מכבים, גם שישרף הבית).
אנונימי
אלא אם השלוש מליון דולר האלה יצילו לי את החיים ואז כן
חד משמעית לא
לא
ברור ומי שאומר לא שקרן אחד השקרנים הכי שיש אמאא עאלק לא אני לא נושמת
לא
ממש לא
פרנסה משמיים
פרנסה משמיים
אנונימית
לא, אלה ערכים שלי, האמונה שלי ודרך החיים שלי. בתור דתייה שחיה דת מאוד מוסרית אני רוצה ונוטה להאמין שאני לא אמכור הכל סתם ככה ובטח שלא בשביל כסף שזה החומריות הכי גדולה בעולם הזה.
ממש לא!
מה אני חושבת ברור שכן.
בסוף זה אמונה וזה אבל מה אני כן אעשה את זה בלי למצמץ בכלל
בסוף זה אמונה וזה אבל מה אני כן אעשה את זה בלי למצמץ בכלל
כן ברור
לא לא הייתי מחללת שבת תמורת כסף בחיים לא
כל כסף שיוצא על שבת השבת מחזירה את הכסף, ככה שלדעתי השבת תחזיר את הכסף הזה
בחיים לא.
בשום הון שבעולם.
אני באמת לא רואה את זה כנסיון אפילו, ושמחה שאני ככ אוהבת את השבת שלא משנה תמורת איזה כסף, לא אחלל אותה בכוונה.
בשום הון שבעולם.
אני באמת לא רואה את זה כנסיון אפילו, ושמחה שאני ככ אוהבת את השבת שלא משנה תמורת איזה כסף, לא אחלל אותה בכוונה.
לא,
גם לא החילול הכי פשוט וגם לא תמורת כל הון שבעולם
אבל זה ניסיון מאד גדול אני מאד מקווה שהייתי מצליחה לעמוד בו ברגע האמת.
גם לא החילול הכי פשוט וגם לא תמורת כל הון שבעולם
אבל זה ניסיון מאד גדול אני מאד מקווה שהייתי מצליחה לעמוד בו ברגע האמת.
לא, כי המצפון היה הורג אותי.
גם אם זה היה בשביל משהו שקשה לי לקיים ואני לא תמיד מצליחה, זה שונה לא לקיים מצווה/לעשות עבירה מתוך קושי ורצון להשתפר, מאשר לעשות את זה בכוונה מלכתחילה.
לי באופן אישי גם קשה שהערך של האדם תמיד נמדד בכמה שהוא מצליח להשיג, בכסף שלו, בעבודה שלו. הייתי רוצה שהמשמעות של החיים שלי תהיה אחרת. לכן, מן הסתם, אני מעדיפה לחיות חיים עם קצת פחות עושר אבל עם קצת יותר סיפוק. אם אני אגיד שהכסף יותר חשוב לי מהערכים שלי, אני גם אגיד שאנשים נחשבים רק על פי כמה כסף הם השיגו, כמה כוח יש להם, ולא על פי כמה כוח נפשי יש להם, על פי מה שהם עברו כדי להגיע לנקודה בה הם נמצאים.
תדמיינו לעצמכם חיים שבהם ויתרתם על מה שהכי חשוב בשבילכם, על מה שלימדו אתכם שאנשים מתו בשבילו, בשביל כסף. כל ההערכה העצמית שלי הייתה נזרקת לפח ביחד עם החיים שלי.
גם אם זה היה בשביל משהו שקשה לי לקיים ואני לא תמיד מצליחה, זה שונה לא לקיים מצווה/לעשות עבירה מתוך קושי ורצון להשתפר, מאשר לעשות את זה בכוונה מלכתחילה.
לי באופן אישי גם קשה שהערך של האדם תמיד נמדד בכמה שהוא מצליח להשיג, בכסף שלו, בעבודה שלו. הייתי רוצה שהמשמעות של החיים שלי תהיה אחרת. לכן, מן הסתם, אני מעדיפה לחיות חיים עם קצת פחות עושר אבל עם קצת יותר סיפוק. אם אני אגיד שהכסף יותר חשוב לי מהערכים שלי, אני גם אגיד שאנשים נחשבים רק על פי כמה כסף הם השיגו, כמה כוח יש להם, ולא על פי כמה כוח נפשי יש להם, על פי מה שהם עברו כדי להגיע לנקודה בה הם נמצאים.
תדמיינו לעצמכם חיים שבהם ויתרתם על מה שהכי חשוב בשבילכם, על מה שלימדו אתכם שאנשים מתו בשבילו, בשביל כסף. כל ההערכה העצמית שלי הייתה נזרקת לפח ביחד עם החיים שלי.
לא
ממש לא
בכללי כל מה שמרוויחים בשבת אחכ מפסידים
גם בלי קשר פשוט לא
בכללי כל מה שמרוויחים בשבת אחכ מפסידים
גם בלי קשר פשוט לא
לא פשוט לא
לא ממש ממש לא
ליפעמים קורה לי בטעות אבל לא אעשה את זה במכוון בגלל תאוות בצע
ליפעמים קורה לי בטעות אבל לא אעשה את זה במכוון בגלל תאוות בצע
ממש לא
לא
אעמוד בניסיון ובעזרת ה אקבל יותר
כן וכל מי שעושה מינוסים למי שכותב כן אל תעמידו פנים שלא הייתם עושים אותו דבר
כי פרנסה זה מישמים וכל אחד יש לו את הכמות של הפרנסה שהיא הכי טובה לו כדיי להגיעה לתיקונו שזה טובתו הניצחית!
sarrah יש כסף ויש שלוש מיליון דולר ואני מכבדת אנשים שמכבדים את הערכים שלהם אבל בואי נהיה ראליסטים אם היו באים אלייך עם 3 מיליון דולר ביד היית עושה את זה ולוקחת את הכסף כי אין בנאדם שלא יעשה את זה ומי שכותב לא הרמת אמינות שלכם לא משהו
מי אמר שאין הוכחה אולי לי אין אבל יש כאלו שיש להם.
^^^^תשמע כל דיבור שלך פה מראה ומוכיח שאתה בעל אייקיו חד סיפרתי!!!
ויש לי המון הוכחות ויאללה תתחיל ליפקוח עיניים ולא להיות מושפע משטיפות מוח ומסרים שביבי בונה חופשי והחברים שלו הכניסו לך בלי מודע!
ויש לי המון הוכחות ויאללה תתחיל ליפקוח עיניים ולא להיות מושפע משטיפות מוח ומסרים שביבי בונה חופשי והחברים שלו הכניסו לך בלי מודע!
רוצה להאמין שלא
אני מתה איזה שקרים פה כולם איך יודעים שאם זה באמת היה אמיתי הם היו עושים את זה בלי בעיה
אנונימית
הלוואי שלא אבל יש משהו שאנחנו מאמינים בו, לא כסף משהו אחר.
שואל השאלה:
ביבי בונה חופשי
יש ים הוכחות לקיומו של אלוקים.
הסיבה שבכל זאת יש אתאיסטים היא כי הם לא מסוגלים לחקור ולהבין את ההוכחות הפשוטות הללו..
ביבי בונה חופשי
יש ים הוכחות לקיומו של אלוקים.
הסיבה שבכל זאת יש אתאיסטים היא כי הם לא מסוגלים לחקור ולהבין את ההוכחות הפשוטות הללו..
אנונימי
לא
שום הון שבעולם לא שווה שבת
שום הון שבעולם לא שווה שבת
תגידו, אף פעם לא הרמתם איזה אבן בשבת ככה בקטנה? או קטפתם איזה משהו? בכנות לא היה שום חילול? וכל המצוות אתם מקיימים?
אני הייתי חרדי. בואו, עם כל הכבוד כולנו חיללנו שבת "בקטנה"
אז בשביל 3 מיליון שקל הייתם מחללים גם שנה את השבת
אני הייתי חרדי. בואו, עם כל הכבוד כולנו חיללנו שבת "בקטנה"
אז בשביל 3 מיליון שקל הייתם מחללים גם שנה את השבת
אבל זה לא בכוונה, קרעתי בשבת לא בכוונה,הרמתי אבן לא בכוונה,והיית חרדי מה אכפת לי בתוכך אתה לא מאמין אם אתה לוקח.
כן,מוזמנים לצאת עליי אבל זו דעתי
אנונימית
למה שנצא עלייך, אני יוצא רק על מי שאומר שקרנים הייתם לוקחים את הכסף
ברור שיש הבדל
פיקח נפש דוחה שבת
פיקח נפש דוחה שבת
לא
כי אני אישית במצב היום אני מודה על מה שיש לי
בריאות חשבוה לי יותר
וכסף לא כמעט כסף באה והולך
כי אני אישית במצב היום אני מודה על מה שיש לי
בריאות חשבוה לי יותר
וכסף לא כמעט כסף באה והולך
ממש לא מה זה השאלה הזאת ??
ביבי בונה חופשי, לחלל שבת זה גרוע לא כמו לרצוח, אלא הרבה יותר.
אנונימי
שאלה טיפשית ברור שלא גם בעד כל הון שבעולם בחיים לא
אחי אני בחיים לא אצליח להבין את האלה שאומרים לא
אני מכבדת אבל אשכרה 3 מיליון דולר
אני מכבדת אבל אשכרה 3 מיליון דולר
לא:)
אנונימית
שואל השאלה:
אשריכם ישראל,
תענוג לשמוע ולקרוא שיש פה יהודים - בין אם הם דתיים ובין אם מסורתיים\חילונים שעוד יש להם כבוד לערכים היהודים , כל הכבוד לכם.
העולם הזה הוא זמני בסופו של דבר.. אז למרות ש3 מליון דולר זה סכום גדול אמנם, אבל בסוף זה נשאר פה..
אשריכם ישראל,
תענוג לשמוע ולקרוא שיש פה יהודים - בין אם הם דתיים ובין אם מסורתיים\חילונים שעוד יש להם כבוד לערכים היהודים , כל הכבוד לכם.
העולם הזה הוא זמני בסופו של דבר.. אז למרות ש3 מליון דולר זה סכום גדול אמנם, אבל בסוף זה נשאר פה..
אנונימי
בסדר בסדר לא הייתם עושים את זה
כולם יודעים שאם זה באמת היה הצעה 98 אחוז ממי שאמר לא היה עושה את זה.
ולשאלה כן
כולם יודעים שאם זה באמת היה הצעה 98 אחוז ממי שאמר לא היה עושה את זה.
ולשאלה כן
אנונימי
לא.
לא זה מה שאני מאמינה בו אני לא אחלל שבת בשביל שום דבר ובטח שלא בשביל כסף
וגם שמתי לב שמי שענה מאנונימי אמר כן אז אממ תבינו את הרמז
וגם שמתי לב שמי שענה מאנונימי אמר כן אז אממ תבינו את הרמז
לא
אנונימי
לא חס וחלילה אפילו בלי לחשוב על הסכום זה לא שווה את זה אפילו שעושים כמה חילולי שבת בשוגג במזיד בחיים לא
אנונימית
לאנונימי שטויות זה אסור לפי ההלכה מי שיכול לשמור את השבת יכול הכסף לא יעזור לו^^
אנונימית
לא
כן. אני שומרת בעיקר בגלל ההורים שלי
חדמש לא
אני מאמינה שאם אני אתגבר על זה ולא ארוויח את ה3 מיליון אלוקים ידאג לי למשהו טוב יותר
אני מאמינה שאם אני אתגבר על זה ולא ארוויח את ה3 מיליון אלוקים ידאג לי למשהו טוב יותר
הייתי הופך להיות דתי רק כדי שיהיה לי את הדיל הזה
אנונימי
לא
אני לא דתייה אבל ללא ספק כן
נגיד והייתי דתייה , שלוש מליון שקל??? זה מטורף ליטרלי לחיות על כסף של חילונים שלוקחים להם חצי משכורת או פעם אחת לסוע ולקבל כזאת כמות כסף? אצא פראייריצ אם לא
נגיד והייתי דתייה , שלוש מליון שקל??? זה מטורף ליטרלי לחיות על כסף של חילונים שלוקחים להם חצי משכורת או פעם אחת לסוע ולקבל כזאת כמות כסף? אצא פראייריצ אם לא
אנונימית
וואו זה באמת שאלה אני רוצה להאמין שאלוקים לא יעמיד אותי במצב הזה
אבל ברמת העיקרון אני לא ימכור את הערכים שלי בכסף
אבל ברמת העיקרון אני לא ימכור את הערכים שלי בכסף
לא. יש דברים שגם הכסף לא קונה
maordelanaknik, לא רואה סיבה שלא לא לעבור על הוראה של מלך העולם אם יתנו לך 3 מיליון דולר? למה הוא יכול לתת לך פחות? איזה מין "דתי" אתה (אם אתה לא - השאלה לדתיים)?
אנונימי
^יש יכול ויש מה קורה בפועל
תכלס אני יכול כל רגע לגלות שזכיתי בלוטו..
אתה לא יכול להגיד "למה הוא יכול לתת לך פחות?", כי אז היו אומרים את זה על כל עבירה.. לדוגמא זרע לבטלה(מחילה על הדוגמא/הנושא הקיצוני אבל אני רק מנסה להעביר את הנקודה), זה אחת העבירות ההכי חמורות בתורה, אבל יש לא מעט אנשים שעדיין עושים את זה - כי הם נהנים מזה.. נראה אותך אומר לאנשים כאלה "מה אתה חושב שהשם לא יכול לתת לך כיף כזה?", בחייאת אחי, תהיה ריאלי, אתה יכול להגיד על כל דבר שהשם יכול לעשות לך טוב יותר מזה, אבל בפועל זה לא קורה..
תכלס אני יכול כל רגע לגלות שזכיתי בלוטו..
אתה לא יכול להגיד "למה הוא יכול לתת לך פחות?", כי אז היו אומרים את זה על כל עבירה.. לדוגמא זרע לבטלה(מחילה על הדוגמא/הנושא הקיצוני אבל אני רק מנסה להעביר את הנקודה), זה אחת העבירות ההכי חמורות בתורה, אבל יש לא מעט אנשים שעדיין עושים את זה - כי הם נהנים מזה.. נראה אותך אומר לאנשים כאלה "מה אתה חושב שהשם לא יכול לתת לך כיף כזה?", בחייאת אחי, תהיה ריאלי, אתה יכול להגיד על כל דבר שהשם יכול לעשות לך טוב יותר מזה, אבל בפועל זה לא קורה..
אנונימי
לא
^^ ה' באמת כל יכול וזה קורה בפועל רק מתי שיש סיבה. זה לא שכולם מורגלים בניסים. אבל אם מישהו מגיע למשהו באיסור - זה אומר שהיית לא דרך להגיע לזה בהיתר, כל דבר שאסר אלינו הקב"ה , עשה כמותו בהתר (חולין קט ע"ב).
אנונימי
בחיים לא
אנונימית
ההצלחה שלי לכל השבוע זאת השבת
בחיים לא
אנונימית
אני לא דתייה ואם יש פה דתיים ואומרים לא אז אתם שקרנים כי אתם הייתם אומרים ברור! כי זה ליטרלי 3 מליון אתם יכולים לקנות עם זה בית וזה יעזור לכם מהמצב של עליית המחירים אז לא להתייפיף
^ אז המטרה של שכר ועונש - אם לפעמים משתלם לעבור עבירה, אם בגדול כן מרוויחים ממנה? הקב"ה בנה מערכת של שכר ועונש שלא מועילה?
ומה יעזור לנו הכסף, אם נשמתנו תכרת?
ומה יעזור לנו הכסף, אם נשמתנו תכרת?
אנונימי