12 תשובות
מוזר ולא טוב לך.
את צריכה עזרה אחות יש לך בעיה
שואל השאלה:
זה העניין שזה טוב לי זה מה שמתאים לי וזה מה שאני צריכה
אנונימית
מבינה אותך כל כך, גם אני מרגישה ככה
שואל השאלה:
וואלה ואת עושה עם זה משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
חשבתי שאני היחידה זו הקלה
אנונימית
אלה החיים שלך, לא של אף אחד אחר, את צריכה לעשות מה שאת רןצה ואוהבת ולא מה שאחרים אומרים לך
אם את רוצה אוכל לדבר על זה בפרטי, פחות מעדיפה מול כולם
שואל השאלה:
^^אבל אני לא רוצה להחליט אני צריכה שיחליטו עליי ובשבילי
אנונימית
שואל השאלה:
^אבל יש ספציפים שכן צריכים לשלוט וזה גם עושה להם טוב אז הם מתאימים לי כאילו
אנונימית
שואל השאלה:
אולי יש לכי תדעי אבל אני יודעת שלא ברמה כזאת לפחות הכי שאפשר אני צריכה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה
אנונימית