9 תשובות
מכירה ואוהבת
יס אינדיד
שואל השאלה:
יאי יש פה אנשים איכותיים
יאי יש פה אנשים איכותיים
מקירה אוהבת אבל מידי פעם מקשיבה
מכירה
לא שומעת אותם אבל ממה שאני מכירה הם אחלה
לא שומעת אותם אבל ממה שאני מכירה הם אחלה
כן! אוהבת אותם להקה מצוינת!
חרא עליהם
כןן אמאלה חשבתי שאין
מכירה אותם כמו כף היד שלי, גם את הלור, גם את הציורים, ההיסטוריה שלהם והשירים, אחת הלהקות האהובות עלי
באותו הנושא: