7 תשובות
רק אם ארהב תפסיק לתמוך בנו אז ישראל תפסיק עם הכיבוש
חחח בחיים הם לא יקבלו עצמאות שימשיכו לחיות בחרא שלהם
שום דבר
עם בלי שכל
רק יעשו לעצמם יותר גרוע
יכול להיות. בסוף האום ילחם בנו
אנונימי
לא ולא
לעולם לא.
בעזרת ה' לא תקום מדינה לאויבים האלו..
איזה עצמאות למה הם יודעים לנהל משהו?
ברגע שתהיה "עצמאות" לדבר הלא קיים הזה אנחנו נושמד סופית