התחברות
הרשמה
עשיתי לק אחד היפים אבל המניקוריסטית פצעה אותי מה לעשות??
21 בינואר 2023, 16:09
לק ג'ל
תשובה אחת
לא לעשות אצלה יותר
~
~אנוכי~
באותו הנושא:
המניקוריסטית שלי העלתה את המחיר ואני לא יודעת איך למצוא מישהי חדשה וטובה.
האם הסרת לק ג'ל על ידי מכשיר השיוף אצל המניקוריסטית הורס את הציפורן?
המניקוריסטית שלי לוקחת 100 על לק גל והיא עושה לי לק רגיל, בלי ציורים או משהו..
למי שעושה לק גל או בנייה אתן בקשר טוב עם המניקוריסטית ?
אם יש לי לק ג'ל כבר 3 חודשים (אולי יותר), המניקוריסטית תוכל להוריד לי אותו?
כמה המניקוריסטית שלכן לוקחת על בנייה?
בנות המניקוריסטית שלי
החלטתי לעשות הפסקה מהג'ל אז המניקוריסטית שלי הורידה לי ואז..
הייתי לפני שלושה ימים אצל המניקוריסטית שלי כי יש לי פצע ברגל והיא טיפלה אבל חזר לי הכאב
אם עשיתי לק לפני שבוע זה מוזר לעלות עכשיו תמונה של הלק? המניקוריסטית עוקבת אחריי, אני בדרך כלל לא מעלה אבל הוא אחד היפים
עשיתי 3 פעמים ג'ל ואני הולכת היום למניקוריסטית,לעשות עוד פעם או להוריד ולעשות הפסקה?