10 תשובות
לדעת לצייר, סבלנות.
ואפשר ללמוד לצייר אם אתה לא הכי חזק בזה
ואפשר ללמוד לצייר אם אתה לא הכי חזק בזה
לדעת לצייר לא משהו מוגזם
סבלנות עמו שאמרו
יד יציבה
למצוא סגנון שאתה מתחבר אליו ולהתעמק עליו שלא יהיה לך קשה
לעשות חקר על העולם הזה
ומשם נראה שיש רק ללמוד עם הדרך
אני גם רוצה להיות מקעקעת וכרגע אני מתאמנת על פייק סקין עד שאני יעשה קורס
סבלנות עמו שאמרו
יד יציבה
למצוא סגנון שאתה מתחבר אליו ולהתעמק עליו שלא יהיה לך קשה
לעשות חקר על העולם הזה
ומשם נראה שיש רק ללמוד עם הדרך
אני גם רוצה להיות מקעקעת וכרגע אני מתאמנת על פייק סקין עד שאני יעשה קורס
שואל השאלה:
פייק סקין? מה זה
פייק סקין? מה זה
אנונימי
עור מזוייף
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
איפה משיגים
איפה משיגים
אנונימי
אני הזמנתי מאמזון ממש איכותי
אבל אתה תצטרך גם מכונה
אבל אתה תצטרך גם מכונה
זה יקר ממש אבל זה סוג איכותי
זה בא בחבילה של חמש וזה ממש גדול יחסית לאחרים שמוכרים אז אני ממליצה אם אתה מחפש
זה בא בחבילה של חמש וזה ממש גדול יחסית לאחרים שמוכרים אז אני ממליצה אם אתה מחפש
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה
ומה עושים קודם? לומדים איך לצייר והכל ומתחילים מקטן? וכמה יכול לעלות כל העסק הזה? דיו, מכונות וזה
תודה רבה
ומה עושים קודם? לומדים איך לצייר והכל ומתחילים מקטן? וכמה יכול לעלות כל העסק הזה? דיו, מכונות וזה
אנונימי
אני עשיתי הזמנה מאמזון רק בשביל הפייק סקין הזמנתי מכונה וסטנסיל סטוף דיו מחטים וכאלה בסך הכל 1100
אבל העסק די יקר בעיקרון מכונה יכולה להגיע ל3 אלף אבל אם תחליט לעבוד בזה בעתיד זה השתלם לך קעקועים זה לא משהו זול
ואם אתה לא יודע לצייר תתחיל מעכשיו
אני לא יודעת בן כמה אתה כדי לכוון אותך אבל אם אתה כבר גדול יחסית לך לקורס רישום וציור זה יעזור לך ממש ותלמד את כל הדרכים בלי להתקשות
אני מציירת ולמדתי לבד ותמיד היה לי קשה לצייר דברים מסויימים עשיתי את הקורס הזה וגיליתי עולם אחר היום אני יכולה לצייר כמעט הכל בלי להתקשות ואפילו לעשות את זה ממש מהר
במידה ותחליט ללמוד לבד תקנה לך מחברת סקיצות ותזכור שלא משנה מה אתה מצייר שם זה לא צריך להיות מושלם ותקנה עוד אחת כדי להתאמן על הרמה שלך בציור
תראה סרטוני הדרכה ביוטיוב וכולי כדי לראות איך מציירים משהו שאתה מתקשה איתו ותשתמש בפינטרסט כדי לקחת השראה לדברים ותנסה להפוך אותם לסגנון שלך
הכי קל יהיה לך בהתחלה לעשות העתק הדבק תראה ציור ותנסה לצייר אותו
אם אתה צריך התייעצות או משהו בסגנון אתה תמיד מוזמן לשלוח לי הודעה
אבל העסק די יקר בעיקרון מכונה יכולה להגיע ל3 אלף אבל אם תחליט לעבוד בזה בעתיד זה השתלם לך קעקועים זה לא משהו זול
ואם אתה לא יודע לצייר תתחיל מעכשיו
אני לא יודעת בן כמה אתה כדי לכוון אותך אבל אם אתה כבר גדול יחסית לך לקורס רישום וציור זה יעזור לך ממש ותלמד את כל הדרכים בלי להתקשות
אני מציירת ולמדתי לבד ותמיד היה לי קשה לצייר דברים מסויימים עשיתי את הקורס הזה וגיליתי עולם אחר היום אני יכולה לצייר כמעט הכל בלי להתקשות ואפילו לעשות את זה ממש מהר
במידה ותחליט ללמוד לבד תקנה לך מחברת סקיצות ותזכור שלא משנה מה אתה מצייר שם זה לא צריך להיות מושלם ותקנה עוד אחת כדי להתאמן על הרמה שלך בציור
תראה סרטוני הדרכה ביוטיוב וכולי כדי לראות איך מציירים משהו שאתה מתקשה איתו ותשתמש בפינטרסט כדי לקחת השראה לדברים ותנסה להפוך אותם לסגנון שלך
הכי קל יהיה לך בהתחלה לעשות העתק הדבק תראה ציור ותנסה לצייר אותו
אם אתה צריך התייעצות או משהו בסגנון אתה תמיד מוזמן לשלוח לי הודעה
שואל השאלה:
18 בקרוב וזה די מעניין אותי
ותודה רבה!
18 בקרוב וזה די מעניין אותי
ותודה רבה!
אנונימי
באותו הנושא: