3 תשובות
אני חושב שלא, כי זה ישפיע על היחסים של החומרים האחרים.
ניסיתי פעם ככה ולא עבד, תעשי מתכון של ללא גלוטן. את תגרמי לעוגיות להיות מעולות, אם זה להוסיף סוכריות/ שוקולדים / אגוזים/ בסוף לשים אבקת סוכר מעל, בכמות הסוכר את יכולה לשלוט לשים פחות/ יותר כמה שנראה לך לנכון. את שאר המרכיבים צריך להשאיר כמו שהם.
אנונימית
אני חושבת שלא..
יש לי מתכון שלי, אני לא בטוחה כ"כ בכמויות, אבל אני יכולה לשלוח עם זה עוזר..
יש לי מתכון שלי, אני לא בטוחה כ"כ בכמויות, אבל אני יכולה לשלוח עם זה עוזר..
באותו הנושא: