16 תשובות
שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה עם הגוף שלה.
אני חושבת שאם מישהי עושה קצת שפתיים זה יכול להיות יפה,אבל בעיניי שפתיים גדולות מידי זה פשוט לא כזה יפה
תעשי משבאלך זה אחלה כזה לא יודעת
מה אכפת לי
אבל יש גם בעיה.
אכזרי למציצ1ת
אנונימי
שיעשו מה שבא להן אבל כדאי שילכו למקום טוב כדי שיצא טבעי
כל עוד זה גורם להן להרגיש טוב יותר, וזה בשבילן ולא בשביל הסביבה, זה לא אמור להפריע לי.
שיהנו
אם עושים את זה במקום איכותי ובהדרגה זה עדיין נראה טבעי ומאוזן, זה פשוט תלוי באיכות וברופא שעושה.^
שואל השאלה:
גל וטל תמם עשן שפתיים ןזה נראה ממש טוב
אנונימית
גל וטל רואים שהן עשו זה נפוח טו מאץ זה יותר גדול מהפרצוף שלה
תלוי למה את עושה כי המפורסמות האלה עושןת או כי את רוצה אם זה מלחץ חברתי אל תעשי את תתחרטי אם כי לך יש חוסר ביטחון אישי ואת חושבת שיעזור סבבה לא בשביל אישור חיצןני
אנונימית
שזה בקטנה ונראה טיבעי או פשוט לא מוגזם זה יפה
אם זה יותר מידי זה יכול ליהיות ממש נורא
זה הבחירה שלהם ושיעשו מה שבא להם
לדעתי זה נראה כמו מקור של ברווז ושזה לא יפה אבל כל אחד ומה שטוב לה
שיעשו מה שבא להן
רק אל תגזימי לדעתי כי אפשר להתמכר לזה
אומרת דעה שלי לא לקפוץ . בנות שעושות הן נראות כמו ברווז השפה למעלה יותר ענקית מהשפה למטה זה פשוט מזעזע אין לי מושג איך הן מצליחות להתנשק ככה . יש כאלה גם עושות שפתיים וגם מגדילות את זה עוד יותר עם תוחם זוועה