6 תשובות
אין לי דעה מסויימת, שופטת כל בן אדם בפני עצמו לא לפי העדה שלו
דתות זה לא משנה, האישיות של האדם משנה ואף אחד לא יכול להחליט משהו על בן אדם בגלל דת ולא בגלל אישיות.
בגדול משתדל לא להכליל למרות שיש מאפייני אישיות שמופיעים יותר אצל עדות מסויימות- למשל עצבים, הבעה פיזית של קרבה, בוטות.
אנונימי
אנשים יפים
שהם אחלה אנשים בדיוק כמו אשכנזים ואשכנזיות
אני חצי אשכנזיה חצי מזרחית האומנם שילוב מוזר אבל הדתות לא משנות את ההתנהגות. איך שגודלים והאישיות של הבן אדם זה מה שחשוב.
באותו הנושא: