16 תשובות
קודם שיראו תהומור שלי ואז שידברוו
כי אנחנו צוחקים מרוב הבדיחות, לא נעלבים.
את יכולה לראות חבורת גברים צוחקת על הנושאים הכי רציניים (השואה, התאבדות, אונס וכו') אבל את אף פעם לא תראי חבורת בנות צוחקות על דברים כאלה, ואם בת תשמע את הבדיחות האלה היא כנראה תיעלב ותנסה לגרום לנו להפסיק

בקישור יש סרטון שמסביר את זה בצורה טובה (מ10:25)
^ מדוייק, אנחנו יכולים לצחוק בלי לדפוק חשבון על כל נושא בכיף, אצל בנות זה פחות נפוץ
אנונימי
שואל השאלה:
יש מלא בנות שגם צוחקות על נושאים כאלה כל עוד זה בגדר צחוק
אנונימית
לא יודע, מהחוויה שלי נשים בדרך כלל יבואו ויצעקו עליך
אנונימי
^^כמובן שיש.
גם יש בנים שנעלבים מבדיחות כאלה אבל יש יותר גברים מנשים שצוחקים מבדיחות כאלה
זה שקר נפוץ, אבל ניתן להבין את האבחנה הלקויה הזו.

מחקרים מדעיים מראים שיכולת ההומור של האישה זהה במדוייק לזו של הגבר, אך היא פחות משתטה משני סיבות:

1, נהוג מאישה להיות שקולה ועדינה יותר לפי החברה, ומגברים להקל ולצחוק.

2, גם יש להם יותר ביטחון ולא אכפת להם אם זה מצחיק או לא.

נשים מצד שני כן יחשבו את זה, מה שמוביל לזה שהן כנראה לא יגידו כל מה שעובר להן בראש.
כי לפעמים הומור דבילי ולא מתחוכם מצחיק אותנו
כי הם שקרנים.
כי אם תראי הרבה פעמים זה נכון, לא נפגעין מקצת הומור עצמי זורמים
אנונימי
^^ חח זו בול, אבל בולל דוגמא מעולה
זה תיהיה תגובה של רוב הנשים, אנחנו יודעים לקחת בקלות.
האמת שאני כל כך שמח שכתבו את התגובה הזאת
אנונימי
כי יש להם יותר חוש הומור
כי יש להם הומור גזעני הומופובי ושוביניסטי
אנונימית
^זה למה יש לנו חוש הומור טוב יותר
אנחנו צוחקים מהבדיחות האלה ולא קוראים למי שסיפר את הבדיחות בשמות האלה שלא ממש אומרות כלום היום (מרוב שמשתמשים במילים האלה, הן איבדו משמעות)
אנונימי