3 תשובות
מציעה לך ללכת לרופא או משהו . או שפשוט תשטפי את הפנים שלך טוב טוב עם סבון פנים ומים
זה יעבור לבד
הגוף שלנו מעיף את כל מה שלא קשור אליו וכך בעצם הוא מתרפא
הגוף שלנו מעיף את כל מה שלא קשור אליו וכך בעצם הוא מתרפא
ללכת לבדוק אם את מרגישה משהו חריג.