6 תשובות
כי זה קטע של נרמול בחברה
סתום תפה יא שמאלני
כי שמאלנים הם מיעוט.
כמעט תמיד הופכים מיעוטים לקללות
אני חושבת שזו עבודה של מפלגות הימין להפוך צד מסויים ללא לגיטימי - זו עבודה מאוד מעמיקה שהם השרישו בחברה הישראלית. ביבי בהזדמנויות שונות מעמיק את הסשע בחברה הישראלית בכדי ליצור סוג של "גאוות יחידה" בימין וביזוי של השמאל. למרות שמי שעושה שיעורי בית, יודע שהשמאל הישראלי תרם ותורם למדינה הרבה מאוד, בצבא, באקדמיה ובמקצועות החופשיים. הטפשות לבטל ציבור שלם נובעת מבורות ויהירות. והגיע הזמן להפסיק עם זה - אנחנו לא מסכימים אבל אנחנו אחים. לא מפרקים את הבית בשביל חוסר הסכמה! זו סמנטיקה מאוד מסוכנת! 4.11.1995 לעולם יהיה שפל המדרגה הישראלי! ונחש מי דרדר אותנו לשם
^^^שמאלנים הם קבוצה הרבה יותר גדולה ממה שנראה. מבחינה אידאולוגית יש הרבה מאוד אנשים שמאמינים באידאולוגיה של השמאל אבל לא מגדירים את עצמם כשמאלנים, ואני חושבת שיש לזה שני גורמים. 1. המרכז מנסה להציג את עצמו כצד מתון ולא קיצוני, אבל הוא עושה נזק עצום בזה שהוא גורם רק להבעת עמדה להחשב קיצוני. 2. יש ניסיונות רבים להציג את כל השמאל כשונאי ישראל תומכי טרור שרוצים לתת את כל המדינה לערבים, שזה שקר גס.
כי ככה נתניהו רצה. נתניהו הלך אל רבים (רב + ים) חרדים והתחיל להסית על השמאל. "השמאל שכח מה זה להיות יהודי" כאילו שהם פחות יהודים מהימין. מישהו כנראה שכח מי הקים את המדינה
אנונימי