7 תשובות
אני גרה בקרית אונו
צריכה משהו? תכתבי לי בפרטי
שואל השאלה:
מגניב אבל מה יש לעשות מחרר
מגניב אבל מה יש לעשות מחרר
שואל השאלה:
איך כותבים כאן בפרטי?
איך כותבים כאן בפרטי?
שום דבר- כאילו לא יודעת אם יש משהו כי אני לא הולכת מחר לשום מקום כי אני חולה
תלחצי על הפרופיל שלי ויש למעלה בכחול חץ של צאט
חולון, היכל הקרח, יש לי עליו כבר שבוע דודאא
באותו הנושא: