6 תשובות
אני יותר אוהב את פרסי גקסון אבל אני חושב שזה כי יש יותר ספרים ויותר זמן להיקשר לדמויות
פרסי ג'קסון.
אבל זו שאלה של טעם
אני פוחד מדם ומקרבות כרגע אז ברור שאגיד פרסי
אבל זו שאלה של טעם
אני פוחד מדם ומקרבות כרגע אז ברור שאגיד פרסי
^ למרות שגם בפרסי יש הרבה קרבות
אבל עדיין מסכימה שזה שונה. לא קראתי משחקי הרעב לכן אגיד פ"ג.
אבל עדיין מסכימה שזה שונה. לא קראתי משחקי הרעב לכן אגיד פ"ג.
^^ הסתכלתי על אחד הספרים במשחקי הרעב, וזה לדעתי נראה ספר פחות טוב. וציינתי גם שלא קראתי.
אני לא הכי זוכרת מה יותר אהבתי כי הייתי ביסודי
אבל נראה לי פרסי גקסון
פשוט יש מלא ספרים ויש הרבה דמויות ראשיות להתחבר אליהן
אבל נראה לי פרסי גקסון
פשוט יש מלא ספרים ויש הרבה דמויות ראשיות להתחבר אליהן
פרסי ג'קסון
באותו הנושא: