6 תשובות
אין שום דבר, אני מצטערת. אני ממליצה לא ללכת, ואם בוחרת כן ללכת, להביא המון מים ומגבונים.
שואל השאלה:
בטוח בטוח יש משהו
ממש חשוב לי ללכת
אנונימית
^אין כלום. אבל תביאי המון דברים שיעזרו לך, כמו בגדים להחלפה ופדים/טמפונים.
נשמה לצער הרבה נשים מחזור זה לא מנוי ולפי בקשתך, במקרה שלך נדפקת , אבל תבדקי שוב לגבי השירותים אולי כן יהיה
אנונימית
שואל השאלה:
אין שירותים ישנים על האדמה בסק"שים
אין כלום
אנונימית