5 תשובות
מבינה אותך כל כך, דברי איתו על זה.
אם הוא לא ישנה כלום ולא יעשה עם זה כלום אחותי לא רוצה לבאס אבל אם הוא לא יעשה עם זה כלום הוא לא בשבילך
אנונימית
תדברי איתו על זה
הרגשה של אחרי גמירה זה הרגשה עצובה כזאת ואתה מרגיש מרוקן אז לא כזה הייתי מאשים אותו
וואלה צודקת אבל אל תהיי בטוחה ככ שהוא הבין את הסיטואציה כמו שהיה צריך
תדברי איתו על זה