5 תשובות
לא כי אנדרו טייט שם
סתם היא כן אבל היא לא אחת מהכי מפותחות
מדינה מתפתחת או לא מפותחת ככה כמעט כל מזרח אירופה
יש בה שיפור,
אבל היא עדיין בקרשים
רומנים מחפשים לברוח ממנה
יש בה עדיין משהו מן העבר
אבל היא עדיין בקרשים
רומנים מחפשים לברוח ממנה
יש בה עדיין משהו מן העבר
באותו הנושא: