היי, אני בכיתה יא ויש לי בגרות פנימית בהיסטוריה עוד חודש בערך אני קיבלתי במבחנים של השנה 56,57 ואני באמת מנסה כדי להצליח. המורה מורידה לי מלא נקודות על מלא דברים שלדעתי לא צריכה להוריד, וגם אם כן להוריד, לא את הכמות הזאת. יש לי עוד בערך שבועיים וחצי מתכונת ואני חייבת לקבל מעל 75, אתם לא מבינים כמה אני רוצה לעבור עם ציון טוב בהיסטוריה.
המורה בודקת לי את הבגרות ולכן אני חוששת, היא מורידה מלא נקודות על דברים שב100% היא יכולה להוריד פחות. מה אני יכולה לעשות? למישהו יש טיפים?