13 תשובות
דודו טסה
girl in red
אן בי
זה סגנון מאוד אמ.. סגנוני נקרא לזה
לנה דל ריי
יאא girl in red נכון
וגם גיין בורדו
the doors
bts
כי הם כאלה מיוחדים וחמודים
להקת הקייפופ היחידה שהשיגה השגים כאלה
הם שרים בכל הסגנונות
אוהבים את המעריצים שלהם באמת ולא כמו כל הזמרים הצבועים
dreamcatcher
אנונימית
סלינה גומז אהובתי
הפסוליה של דייזי
פינק פלויד
דייר סטריטס
אין על מארק קנופלר
the garden: enjoy, puzzle
julie
lamp
cocteau twins

(בראשון זה פרויקטים עצמאיים של חברי הלהקה)

וכל אמן שהמוסיקה שלו היא experimental זה אומר שהסגנון שלהם שובר את הגבולות הרגילים של ז'אנרים