6 תשובות
הגיוני יכול להיות עומס וזה
כן חצי מסין סגורה, כולם חולים שם בקורונה
זה אלי אקספרס מה ציפית?
כן זה הגיוני
מוזר אבל תחכי עוד קצת, אולי היו יותר מדי הזמנות שם
שואל השאלה:
אני יושעת שזה עלי אקפסרס אבל בדרך כלל שזה כמעט חודש זה לא נשאר על שהזמנה עדיין בתהליך העיבוד
אני יושעת שזה עלי אקפסרס אבל בדרך כלל שזה כמעט חודש זה לא נשאר על שהזמנה עדיין בתהליך העיבוד
אנונימית
באותו הנושא: