4 תשובות
אולי, אהה הבנתי, אוקיי
או איך ישנת?
או איך ישנת?
"הו, הבנתי, זה בסדר. איך עברה השינה?".
פשוט לא נורא קורה
"אה סבבה"
באותו הנושא: