4 תשובות
להבין שזה בסדר לא להיות בסדר וכולם עוברים דברים
זה קשה מבין אותך
תצחק אם מצחיק
תחייך אם נחמד
ותהיה אמיתי כשלא מצחיק ולא נחמד
תצחק אם מצחיק
תחייך אם נחמד
ותהיה אמיתי כשלא מצחיק ולא נחמד
שואל השאלה:
אבל אני מרגיש שאני צריך את זה בשביל להראות לאנשים שטוב לי
אבל אני מרגיש שאני צריך את זה בשביל להראות לאנשים שטוב לי
אנונימי
לעשות דברים שעושים לך טוב. אם אתה צריך מישהו לדבר איתו ההודעות שלי פתוחות:)
באותו הנושא: