4 תשובות
להבין שזה בסדר לא להיות בסדר וכולם עוברים דברים
זה קשה מבין אותך
תצחק אם מצחיק
תחייך אם נחמד
ותהיה אמיתי כשלא מצחיק ולא נחמד
שואל השאלה:
אבל אני מרגיש שאני צריך את זה בשביל להראות לאנשים שטוב לי
אנונימי
לעשות דברים שעושים לך טוב. אם אתה צריך מישהו לדבר איתו ההודעות שלי פתוחות:)