5 תשובות
וחוץ מזה אפשר לטפל באקנה וזה דבר שעובר
אני בת אבל אני חושבת שאין סיבה שלא מצאו אם מישהי שיש לה אקנה בסופו של דבר אני יודעת שאני אישית ברור שדבר ראשון ירצה מישהו שנראה טוב אבל אם יש לו אופי חרא אני לא ירצה אותו עוד ואני מקווה שיש עוד הרבה אנשים שמסכימים איתי על זה
כן, גם לי יש
וחוץ מזה אקנה זה דבר שעובר ואפשר לטפל בו זה לא משהו שאמור לפסול
אנונימי
לא.
אנונימית