6 תשובות
כן בלי לחשוב פעמיים
שמעי זה ארוך 3 שעות וזה לא שווה 3 שעות
כן בטח
לא. לא אהבתי, הלכתי באמצע מרוב שעמום.
כן
ממליצה ממש ממש בחום אבל דווקא לא בתלת מימד, האיכות של הסרט מטושטשת וכהה יותר עם המשקפיים וזה מחסיר ממש. סרט באמת טוב היה 3+ שעות עבר כמו כלום
באותו הנושא: