8 תשובות
שואל השאלה:
כבר ניסיתי שנה שעברה וחייגתי לרווחה והם אמרו ליועצת שלי ואז בסוף אמרתי לה שסתם עשיתי את זה כי שוב עם יגלו שאני אמרתי את זה פשוט ישנאו אותי כולל אמא שלי
אנונימית
אני ממש מצטערת שאת עוברת את זה, זה לא מגיע לאף אחד!! אולי תנסי לפנות לפסיכולוג של בית ספר והם יראו איך אפשר לעזור? 3>
ממליצה לפנות למורה או ליועצת בבית ספר ולדבר על זה שיפנו אותך לאנשים שמתמחים בנושא ומטפלים בזה.
זו אלימות במשפחה לכל דבר. זה מזעזע ואת לא צריכה להמשיך לסבול את זה
שואל השאלה:
אני בת 11
אנונימית
המצב נשמע לא קל
וזה שיעור חשוב לחיים ללמוד שאת הכי חשובה בעולם שלך. ואת צריכה לדאוג לעצמך.
ואם אמא שלך תישנא אותך כי את תדאגי לכך שלא תחיי בפחד או תקבלי מכות, אז שתשנא.
בת כמה את אפשר לשאול? כי מה עדיף להיות בבית ולפחד, או לבקש עזרה, וגם אם ההורים כועסים ושונאים, תיהיי אצל חברה, תעברי לפנימייה, מצד אחד זה מפחיד, אבל ממד שני זו יכולה להיות אופציה לחיים אחרים
תנסי לפנות למישהו שקרוב אלייך, כמו סבא או דודה ולדבר איתם. את נמצאת במצב שאת לא צריכה להיות בו. מגיע לך יותר. אם את מרגישה מאוימת מההורים שלך אז כנראה שהמצב באמת לא בסדר. תנסי לדבר עם מישהו שאת יודעת שיכול לעשות משהו לגבי זה
תדברי על זה עם אבא שלך