10 תשובות
תהי מורה
או שתעשי שיעורים פרטיים
תלמדי אנשים ותרוויחי כסף
וכן זה לא בסדר, הייתי ממליץ לך ללכת לרופא
חחח אני רק מכל הסירטוטים של משוואות מתחיל לקבל כאב ראש. כמו שאמרה התגובה למעלה תהיי אולי באמת מורה
באמת מה לא בסדר איתך את אמורה לשמוח מזה לא להתגעגע לזה כשאני סיימתי אז אני מסיימת לימודים יותר מוקדם מהרגיל יש לי שעות חופשיות במשך היום תשמחי מזה שסיימת ואל תתגעגעי לזה
שואל השאלה:
לא אני לא עד כדי כך מתגעגעת, פשוט ההרגשה שלא צריך לפתור כלום,נו לא יודעת להסביר
אנונימית
אהה הבנתי שאין לך יותר תרגילים או משוואות לעשות עכשיו
שואל השאלה:
כן
אנונימית
חיים שלי זה התופעות לוואי של הבגרות
חכי יום יומיים יעבור לך