3 תשובות
כי המבחן שהרוב עושים הוא ממש לא מדויק.
בנוסף כן הגיוני שיהיו יחסית הרבה intj בפורומים באינטרנט בגלל שלרוב זה סוג אישיות שמעדיף אינטראקציה דיגיטלית על פני לדבר עם אנשים במציאות
כי אנחנו 8 מליארד אנשים על כדור הארץ..? רק נראה שלהרבה יש.
אין לכל בן אדם שני את סוג האישיות הזה
איפה שמעת שהוא נדיר?
ואני מניח שאת מחשיבה אנשים כintj בגלל התוצאות שיצאו להם במבחן כלשהו באינטרנט והמבחנים האלו פשוט לא מדויקים